Hoi Basje
Tja gewoon ff lekker pesten, ik heb zelf wat bevriende fokkers die op deze kleurtjes kicken vandaar dat ik die sprong wel aandurf een beetje melig uit te halen.
En in de praktijk is het ook nog eens zo dat juist die pastel/verdunnings kleurtjes kei goed verkopen beter dan die agouties en de 3 kleuren die ik fok ha ha~!~
Dus wie het laatst lacht…………………………………..
Daarom tis nie rottig bedoelt ik dacht ow ow als ze het maar niet verkeerd oppakken en dat viel gelukkig mee.
gr. D#S
Ik erger me niet aan je maar ik vind je zo verschillend met hoe je bent als ik je(zelden) persoonlijk tegen kom op een show en op de prik. Ik geef de voorkeur aan de Ine in levende lijve. Hier kom je gewoon niet altijd even snugger over en ook erg onvolwassen. Zo reageert mijn dochter van 6. Maar ja als jij daar nou plezier in hebt…..
Ik vind het wel jammer, ik heb liever een goed gesprek en waardevolle informatie.
Gr Rita
Hoi Rita
Bedankt voor je eerlijke mening.
Dat gevoel gaf je me al toen ik je zag bij de laatste beurs in IJselstein, echter als mensen het je gewoon zeggen desnoods hier in het openbaar kan ik wel waarderen.
Ik weet inmiddels hoe de lijntjes lopen in cavialand, weet wiens belangen er mee gemoeid zijn en wie “IN” bij wie is.
En ehhhhhhhhhh jij bent idd erg volwassen en dat meen ik, ben er meer trots op zou ik zeggen, dan ben ik het ook om het lekker nooit te worden~!~
Tot ziens,
gr. D#S
Ik vind Ine juist erg slim hihi…. Daarom snappen mensen haar hier misschien soms niet… Bij mij kwam de grap iig. meteen aan, ik vond het een heel spontaan stukje en moest er ook om lachen. Ikzelf ben dol op alpaca's, ik vind ze mooi van lelijkheid!!
Ine, gewoon blijven Ineren hoor, brengt heel veel leven in de brouwerij hier!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?