Wie fokt er borstel's

  • Debbie

    Zo dit doet me heeeeel veel pijn…..heb maandag een cavia van 6 jaar veloren.

    Een week oud kwam ze bij me. Blind was ze en asmatisch en ze heeft ook nog een epiliptisch aanval gehad. Of ze nu wat mankeren of niet ik hou van mijn cavia's en ben kapot van het overlijden van mijn kleine meid.

    Heb haar netjes laten cremeren 60 euro kost me dat en het kan me geen reet schelen. Gezond of niet ik hou van ze…..

    Bah wat een rot opmerking……

  • Cavia Opvang Betuwe

    Er komen bij mij al jaren pensionkaafs…Nestor en Sissie.

    Die komen gewoon uit de dierenwinkel en hun leeftijd ligt zo tussen de 5 a 6 jaar .Het is dus een kwestie van mazzel hebben. Het is wel zo dat juist bij dat soort dieren er zo weinig bekend is maar het bloed wel goed gemengd is in tegenstelling tot de rasdieren waar dat toch minder is.In principe ,dus niet iedereen op mijn nek graag.

    Ik blijf bij mijn standpunt over raszuivere borstels ,maar dat wil niet zeggen dat jij niet moet doen wat je eigen gevoel je ingeeft.

    Maar het is hier geen handelsplaats , dit is nou eenmaal een plaats om te discusseren en als jij daar geen zin in hebt of dit allemaal zeer irrelevant vind ,daar heb ik eigenlijk geen boodschap aan. Je kunt tenslotte óók op de marktplaats kijken met de zoekfunctie en dat een beetje in de gaten houden.Of de cavia markt ,onderdeel van de prikpagina hier.Zonder enige discussie te krijgen.

  • Cavia Opvang Betuwe

    Léés eens wat ik daarnet onder jouw andere reactie zette.

    jij zoekt een cavia, prima.Jij wilt geen discussie en geeft aan ook geen info te willen.Prima.

    Maar dit is een plaats voor de discussie.

    Als jij zakelijk alleen maar een cavia zoekt en deze poeha hier niet wilt dan zit je hier op de verkeerde plaats vrees ik.Ga dan naar de marktplaats of zo.

  • Debbie

    Dump dan ook niet ongevraagd troep in mijn mailbox

  • Susan

    Tja, mijn ervaringen met een dierenwinkel zijn ook alles behalve goed, maar mag ik wat anders vragen?

    Waarom ga je niet eens in een opvang bij jou in de buurt kijken? Daar wonen ook leuke cavia's die een goed tehuis zoeken.

  • Debbie

    Hahaha hoeft niet uit de buurt hoor. Heb een gecastreede beer uit een opvang 100 km verder op. Maar daar heb ik ook al lopen snuffelen, helaas hebben ze er niet een zitten waar ik “verliefd”op ben. Toch bedankt dat je er aan denkt.

  • Susan

    je komt de “ware”vanzelf tegen;)

  • Cavia Opvang Betuwe

    Fijn dat ie is aangekomen aangezien je de moeite niet nam om even te reageren.

    Succes met je zoektocht.

  • Susan

    Pffffff

  • Cavia Opvang Betuwe

    Joehoeeee? Zag je niet dat ik er een eind aan maakte? Dus wat nou pfff?