Hoi hoi HO zeg,
Zilege cavia kun je op veel manieren uitleggen en je hoeft mensen niet altijd LETTERLIJK te nemen als ze dat schrijven maar ff goed in jezelf na te gaan hoe de boodschap nu werkelijk is bedoelt.
Er zijn namelijk veel caafs die een beetje buiten de boor vallen omdat bv hun kleur te saai is bv eenkleurige dieren vind men vaak ook maar saai men wil vooral kleur en tekening zien meestal.
Das voorbeeld 1 dan zijn er nog caafs die bv een wat spitser bekkie hebben of vouworen enz enz allelemaal gezonde maar wel dieren die door de bank genoemen minder IN zijn!!!
Dan vind ik verder een rascavia niks beter als een klikocavia tja en de beste stuurlui staan nog altijd aan wal zeg ik maar.
Jacq jij schrijft bv dat jij jou dieren niet aan zo iemand wil meegeven maar heb je al eens bedacht welke randdebiel in de dierenwinkel met jou ex dier kan gaan lopen leuren???
Daarmee kan men toch ook gewoon bastaarden gaan fokken per slot of niet dan?
Ik heb hier zelfs een ex caaf van jou zitten die eerst een tijdje in de dierenwinkel heeft gezeten maar daar niet werd verkocht omdat ie te zwart was, ja vette discriminatie noem het maar~!~
Ik zag en wist dat het een goed dier was maar had ook wat medelijden met hem, foktechnisch kan ik hier niet zoveel met hem en met andere beren kan hij evenmin overweg.
Maar tam is hij wel en ook mooi en goed van bouw ed.us nee ook niet bepaald “zielig” te noemen.
Ik heb een bloedhekel aan broodfokkkers en mensen die altijd voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten.
Echter van Aken mag ook mij mailen, een echt zieke of zielig cavia gaat ook niet naar haar, maar wel een dier dat bv minder IN is om boven genoemde redenen.
mijn email=inka110@hotmail.com
met vr. groet de heks
Die zowel raszuiver fokt als bewuste inkruisingen maakt!