morgen is een rotdag voor ons gezin (ot)

• isabel

Houden van is ook laten gaan als het zover is….

• MoniqueW

Lieve Jaqueline,

Ik leef met je mee…..

Als jou gevoel zegt dat inslapen de beste keus is, dan is dat ook de beste keus. Je geeft aan dat ze op leeftijd is.

Wij hebben een bouvier gehad en die lieten wij opereren. Tijdens de operatie moest hij toch inslapen, want hij had heel veel uitzaaingen.

Ik wens jullie heel veel sterkte!!! Ik weet hoe moeilijk dit is.

Groetejs en een kuffel voor je lieve hond,

Monique

• Chalet de Cobaye

Hoi Jaq

het is nu 14 febr, en weet niet of je Sofietje al hebt laten in slapen,mocht dit al wel het geval zijn, zie het dan zo ,dat dit een mooie dag is om haar te laten gaan Valentine's dag !! Speciaal op deze dag denk je even niet aan je zelf maar aan de liefde voor een ander,in dit geval is die speciaal voor Sofietje..Ik weet ook als geen ander wat het is om je hond te moeten inlaten slapen ,en wens jouw en de rest van je gezin heel veel sterkte toe,en vergeet niet dat Sofietje een pracht tijd heeft gehad bij jullie anders was ze misschien al heel niet zo oud geworden !!

Deze dagen zijn goed klote ,en je zal er nog wel meer krijgen, telkens denk je er weer aan en mist je bepaalde dingen rond om je heen ,bedoel alleen al het voor je voeten lopen enz enz ….

Maar vergeet 1 ding niet…. Sofie heeft een pracht van een leeftijd behaald,en ze heeft het goed gehad !!!

groetjes en sterkte Es