hoi allemaal
zoals misschien somige van jullie wel weten heb ik 2 engelse bulldogen 1 van 9 en half jaar kwibus en 1 van 11 jaar sofietje dit is moeder en dochter.
nu komt het volgende :
sofietje is al wekenlang niet zoals ze was,ze eet slecht,plast in huis en kan de plas ook niet meer lang ophouden en ze heet een megatumor bij haar tepel die is zo groot als een tja honkbal gok ik.na wekenlang nadenken en denken heb ik besloten haar niet te opereren omdat ze al op leeftijd is en al vanaf haar jonge jaren erg benauwd maar ja nu is de andere optie inslapen omdat ze gewoon op is en ze kan niet meer zeg maar………… ze looppt langzaam en het doet me zeer om haar iedere keer te zien lopen als ze mee moet plassen pffffffffff
ze woog 1 jaar geleden ruim 30 kg en nu 18kg haar bloed en urine is uitvoerig getest maar niks gevonden wat haar plassen en verminderde eetlust verklaard verder
morgenavond laten we haar inslapen hier thuis in haar vertrouwde omgeving
maar als ik naar haar kijk voel ik me zoooooo schuldig ik zit nu weer te huilen achter de pc terwijl ik typ
want tja ik kan haar laten opereren maar ik wil haar die elende niet aandoen maar ik voel me zoooo slecht nu en zeker als ze me aankijkt met haar lieve oogjes pffffffff
ik vraag me af of iemand hier dit weleens heeft meegemaakt ?????? wat moet ik nu ??????????? toch inslapen of haar laten opereren ??? ik voel me echt megaklote nu
als ik naar mijn hart luister moet ik haar laten gaan maar als ik haar dan zie dan tja *zucht*
groetjes van een zeer droevige jacqueline