hoi allemaal
ik ben ook zo'n gek die de markt afstruint voor groente en fruit hahahahaha
ik durf dat wel te vragen ook hier bij de jan linders krijg ik de oude groente en fruit
de verkoper roept mij al als ik de winkel inloop hahahahahaa :D
hij vroeg laatst om mijn visitekaatje want hij had een klant voor mij erg grappig allemaal
bij mij krijgen ze iedere dag smorgens hooi en brokjes(als het bakje leeg is) en wortels en s'avonds krijgen ze iets anders wat ik dan ook koop andijvie paprika witlof of groenteblad appel enz enz ligt eraan wat er in de aanbieding is bij de supermarkt ik ben ook zo'n muts die voor de caafjes bv naar de AH rijd omdat daar de brocoli in de aanbieding is hahaahaha
en natuurlijk krijgen ze ook nog hun hooi en brokjes als het op is
ik heb hooiruifjes aan de wand hangen en die vul ik altijd aan als he tleeg is maakt niet uit hoelaat ik ben vaak inde schuur voor de was en dan kijk ik altijd even naar de ruifjes
de binnencaafs zijn ng meer verwend die willen niet eens een goedkope wortel hahaahahahahahahahaa getverdemme wat leg je er nu weer neer zo kijken ze dan die worden teveel door de kids verwend met appels en manderijntjes en natuurlijk paprika's de marktlui roepen mij ook al als er een aanbieding is en bij 1 marktkraam bewaren ze iedere week hun afval voor mijn beesies en soms als ze niet veel hebben krijg ik heeel goedkoop andijvie mee voor bv 1 euro per kg en dan haal ik altijd 5 a 6 kg voor een paar dagen genoeg :D
soms heb ik net niet genoeg voor alle dieren en dan tja moet ik keuses maken wat ik wel zielig vind en dan krijgen de moeders met kids altijd extra en de andere moeten het dan met een wortel doen die ze niet lekker vinden zogenaamd en word ik achterop gegild in een fluitorkest
groetjes jacqueline