DAG

• Shirleyk

Gerda,

Dit was dus niet bedoeling van mijn reactie om nu weer verwijten naar elkaar te gaan maken.

Ik vind het zo ontzettend jammer dat mensen hier weggaan, omdat het niet meer gezellig is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn???

Gr. Shirley

• jacquelinesbeestenspul

hoi susan

ik weetniet wat er gisteren is geberud na 15 uur omdat ik de rest va de dag niet meer achter de pc ben geweest maar ik kan je snappen hoor

ik ben zelf al meerdere malen hier weg geweest en later weer gaan lezen en reageren over onze caafjes.

ik kom hier al jaren en ik denk dat het prikbord ook zo blijft zoals hij is omdat de beeheerder er niet veel aan doet (dit prikbord staat bekend om het gerel al jaren)

ik heb eens bij een ander forum geprikt en als je jezelf misdraagt werd je geband voor een bepaalde tijd deed je nog een keer iets wat niet door de beugle kon dan werd je voor bv 6 maanden verband en als je dan nog ene keer relt dan mag je het forum niet op komen dat werkt wel hoor !!!!!!!

ik wens je veel knuffelplezier met je diertjes :) nu en in de toekomst en je kan fokkers ook mailen als je een vraag hebt

ik krijg dagelijks mails die ik netjes beantwoord over alle caviaprobleempjes van liefhebbrs en knuffels en soms van een fokker.en als ik het antwoord zelf niet weet bel ik rond en soms vraag ik het aan mijn vriendin (DA) die vind het ook altijd leuk als ze hier komt om mee te lezen met mijn mails en ze zegt altijd jac je bent net de caviafluisteraar hahahahaahahahahahahahaaha ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden helemaal niet ik help graag dieren in klein nood ;)

groetjes jacqueline

• natanya

Jammer dat ons gaat verlaten…

Ik probeer zelf te filteren waar ik mijn voordeel mee kan doen of niet…discussie vind ik niet erg…maar ik vind het soms wel erg jammer dat in de heetst van de strijd mensen gekwetst worden, of het nu om een beginner gaat die aangevallen worden maar ook als het om iemand gaat die niet op het mondje gevallen is…en ongezouten haar mening geeft…ik probeer me er dan meestal buiten te houden en hoop dat ze er dan onderling uitzullen komen…

Groet Natanya…ik hoop dat je je toch bedenkt…:)