Jammer om te lezen……….ik probeer die rellen maar langs me heen te laten gaan. soms vind ik het wel grappig om te lezen, hopelijk wordt dit nu niet verkeerd opgevat :-)
Maar wat ik jammer vind is dat ik steeds meer mensen hier zie typen dat ze niet meer terug komen……..
Ik denk dat er mensen zijn die het soms niet met elkaar eens zijn en anderzins dat er dingen verkeerd worden opgevat…..dat is het nadeel als er iets geschreven wordt en niet face-to-face wordt uitgesproken.
Zelf vind ik het moeilijk om over andere mensen te oordelen qua verzorging of iets dergelijks. De een heeft nou eenmaal meer geld te spenderen dan een ander aan zijn of haar hobby. Mijn dieren worden schandelijk verwend en ook daar kan commentaar op zijn, mijn familie verklaard mij voor gek. Ik geef rustig 300 euro aan een dierenarts uit voor een cavia. De een kan dat goed vinden en een ander vindt dat misschien eindeloos een leven rekken, maar ik ben van mening dat een ieder dit voor zichzelf moet weten. Even goede vrienden, maar je kan toch nooit alle mensen tevreden stellen.
Dat de meningen verschillen over juiste verzorging en behuizing is toch ook logisch wat de ene goed vindt voor zijn of haar dier, kan de ander wel niks vinden.
Wat ik alleen jammer vind is dat de discussie hier steeds over hetzelfde lijkt te gaan tussen dezelfde mensen en dan denk ik spreek met zijn allen een middagje af en klets het allemaal uit. Is dit niet mogelijk leg je er dan bij neer dit is anders toch een gebed zonder eind………
Zo blijft het voor andere mensen hier op de prik ook gezellig.