Rust zacht Donna's Babe

• jacquelinesbeestenspul

ze komen wel wat te kort dat is deskundigheid ……………………………………………………………je laat en dier onnodig lijden en doet maar raak dat is erger dan bv een nadekking in mijn ogen

dieren kunnen niet praten,die haal jij in huis dus moet je er ook voor zorgen ook al moet je het diertje laten inslapen dat hoort ook bij er goed voor zorgen

• Gerda_H

Wanneer de da had gevonden dat ze beter in konm slapen,had zij dat zeker gezegd.Zij houdt je niet aan het lijntje.

Groetjes Gerda

• jacquelinesbeestenspul

doen ze wel hoor ze moeten ook geld verdienen

• Gerda_H

Deze niet. Ik heb datmet een ratje meegemaakt. Zij kijken echt naar het diertje. ik heb gisteren nog kontakt gehad met haar,en ze zei dat ze niet had verwacht dat ze het niet zou halen.

Groetjes Gerda

• dini

wie heeft het laatste woord:D

• jacquelinesbeestenspul

hoi dini :D:D:D:D:D:D:D

jij hebt het laatste woord bij deze :)

hoe is het bij jullie ???

groetjes jacqueline

• dini

hoi Jacqueline

Met mij gaat alles goed hoor, en de caafs ook. Met jou ook?

• Witches at work

Gerda_H schreef:

>

> Deze niet. Ik heb datmet een ratje meegemaakt. Zij kijken

> echt naar het diertje. ik heb gisteren nog kontakt gehad met

> haar,en ze zei dat ze niet had verwacht dat ze het niet zou

> halen.

>>>D#S Hoi Gerda, nou ik steek mn handen voor erg veel DA's niet in het vuur!

Tis ook hun kostwinning per slot, en een dood dier verdient geen donder meer he?

Ik heb het met mijn Bulldog gehad, jaren heeft die aangemodderd en wij evenzeer!

We kwamen er maar niet uit.

We kregen zelfs wel eens een behandeling kwijt gescholden zo erg was het.

elk maand kwamen we daar. Die dierenarts bouwt nu bijna in MIJN achter tuin een super de luxe praktijk verdorie!

Er zit hier zo'n groepje samen van dokters met bekwame en ook echte vee artsen zeg maar.

Maar geld is wel een machtig middel tot het onnodig rekken van leven!

Ik ben nu hier niet boos over, wil al vanaf het begin van mn fok mensen op het hart drukken zelf redzaam te zijn ipv altijd de zog DESKUNDIGEN maar te geloven!

Een Da geloven is niet naief hoor, alleen ik ben ervarings deskundige en ken er nog wel meer die het zelfde kunnen bevestigen.

gr. D#S

> Groetjes Gerda

• basjeeeee

Mischien moet je dan eens stoppen met het gezeik over geld en foto's van je stronthokken plaatsen, scheelt een hoop gezeik voor ons en voor jou, want je doet zelf overkomen of ze lang niet krijgen wat ze verdienen!

• Wendy

Dit vind ik nou niet bepaald op iets slaan, Als je niets nuttigs te melden hebben zeg dan niets.