GENOEG=ECHT GENOEG~!~

• Paulala

In principe verdedig ik niemand persoonlijk.

Ik bekijk het gewoon altijd zo: het ene mens doet rot tegen het andere, dus laat ik weten aan de ene dat het ook anders kan.

En om wie het dan gaat maakt niet veel uit.

Maar ik vind het dus ook van Jipke niet fair om nare dingen over anderen of tegen anderen te zeggen.

Alleen heb ik die dingen misschien niet gelezen, of eroverheen gelezen.

Alleen het ging me hier ook niet om de persoon hoor, maar meer om de situatie.

Ine wil weg, ze heeft het niet meer naar haar zin hier.

En dan wordt er iemand omlaag gehaald (oke, het was dus een grapje) als middel om Ine hier te laten blijven.

Dat vond ik gewoon niet leuk om te lezen.

• MoniqueW

Ik snap wat je bedoeld:)

• Paulala

:D:D:D

Gelukkig maar.

En als je het niet had begrepen was het ook goed geweest hoor, hahahaha.

Wel fijn zeg, we doen aardig tegen elkaar!

Daar word ik blij van :D:D

• MoniqueW

:)

• Witches at work

Hoi Esther

Tja ik was nogal druk aant werk ja vandaag, gelukkig heb ik ook nog een ander leven als het cavia leven.

Ik ben erg blij dat je me ff opgebeld hebt zeg!

Zo'n telefoontje zegt veel meer, en brengt veel sneller helderheid in zaken dan al dit geleuter hier.

Tussen Esther en mij is het al opgelost, leuk toch?

Deden dat maar meer mensen hier, het echt uitpraten als ze iets op hun lever hebben ipv uitvechten.

De humor van Lilo kan ik wel waarderen, haar ken ik onderhand ook wel een beetje en weet hoe ze dit bedoelt.

Jammer dat bepaalde lui nu nog niet snappen dat genoeg echt genoeg is.

En dat genoeg niet betekend automatisch dat ik de handdoek in de ring gooi en de andere partij gelijk geef/heeft gewonnen.

Hier zijn geen winnaars, en ook geen verliezers, wel fokkers die hun eigen fok onkunde op slinkse wijze willen maskeren.

En de ene keer inteelt verwerpen en de andere keer het toch uit willen proberen terwijl ze net een blauwe maandag aant fokken zijn en niet weten waar ze aan beginnen dus.

Als dit normaal is, vreet ik alweer mn puntmuts op~!~

Het meest verstandige komt uit; PAULALA, en hoop dat zij idd weer een keer gaat fokken.

Zij is er eentje die een loep durft te gebruiken en echt eerlijk is qua info!

Ik had totaal geen zin meer om hier op dit prikbord te komen, maar wilde toch ff wat aanvullen en recht zetten hier.

Eindelijk komt er nu super info los ook over de fok, hier hebben ook beginnende fokkers wat aan!

Ga zo door zou ik zeggen,

gr. D#S

• Jipke frl

Ik lach me rot om jullie, zolang ik deze naam al op de prikborden gebruik staat dat al bij mij achter info………………

Als jullie hier nu zo'n spektakel om maken, vraag ik me af: WIE IS HIER NU DE GROOTSTE FLAPDROL? NOU KUN JE HIER ECHT DE GROOTSTE DOMBO'S ONDERSCHEIDEN.

En dat noemt zich nu een serieus caviafokker of uberhaupt een serieus mens?

Ik lach me een ongeluk. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

d

DE SCHELLEN GAAN ME NU VOORGOED VAN DE OGEN, IK LACH ME ROT

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

niet te geloven…………………….

• MoniqueW

Lach jij je maar rot…. Volgens mij snap je hem niet helemaal.

• Jipke frl

Nee jullie zuurpruimen snappen het niet…………………

• Jipke frl

• Paulala

Zal ik doen hoor, hihihihi hahahaha…….

Ik stond erbij en ik keek ernaar…… :(