Hoi Esther
Tja ik was nogal druk aant werk ja vandaag, gelukkig heb ik ook nog een ander leven als het cavia leven.
Ik ben erg blij dat je me ff opgebeld hebt zeg!
Zo'n telefoontje zegt veel meer, en brengt veel sneller helderheid in zaken dan al dit geleuter hier.
Tussen Esther en mij is het al opgelost, leuk toch?
Deden dat maar meer mensen hier, het echt uitpraten als ze iets op hun lever hebben ipv uitvechten.
De humor van Lilo kan ik wel waarderen, haar ken ik onderhand ook wel een beetje en weet hoe ze dit bedoelt.
Jammer dat bepaalde lui nu nog niet snappen dat genoeg echt genoeg is.
En dat genoeg niet betekend automatisch dat ik de handdoek in de ring gooi en de andere partij gelijk geef/heeft gewonnen.
Hier zijn geen winnaars, en ook geen verliezers, wel fokkers die hun eigen fok onkunde op slinkse wijze willen maskeren.
En de ene keer inteelt verwerpen en de andere keer het toch uit willen proberen terwijl ze net een blauwe maandag aant fokken zijn en niet weten waar ze aan beginnen dus.
Als dit normaal is, vreet ik alweer mn puntmuts op~!~
Het meest verstandige komt uit; PAULALA, en hoop dat zij idd weer een keer gaat fokken.
Zij is er eentje die een loep durft te gebruiken en echt eerlijk is qua info!
Ik had totaal geen zin meer om hier op dit prikbord te komen, maar wilde toch ff wat aanvullen en recht zetten hier.
Eindelijk komt er nu super info los ook over de fok, hier hebben ook beginnende fokkers wat aan!
Ga zo door zou ik zeggen,
gr. D#S