GENOEG=ECHT GENOEG~!~

• Paulala

En zo gaan we weer door!

Hou toch eens op joh, continu wordt er wel iemand in de zeik genomen of afgekat.

Is het niet een keer genoeg geweest?

Natuurlijk is het jammer dat Ine weg gaat, en ook helemaal niet nodig wat mij betreft.

Maar moet dat op zo'n manier duidelijk worden gemaakt?

Moet daar iemand anders voor naar beneden gehaald worden om haar hier te laten blijven?

Heel erg onnodig lijkt me!

• Caviafarm LiLo

Ik scheld haar niet uit of zo. Als je op info klikt achter haar naam dan staat er: “Hallo ik ben een dumbo”.

• Paulala

Het gaat om de manier waarop je het allemaal zegt!

Ze moet zich niet weg laten jagen door een dumbo volgens jou.

Dat is dus een belediging.

En je zegt ook dat ze op info moet klikken, en dat zegt toch al genoeg volgens jou.

Ook dat is een belediging.

Is niet zo moeilijk toch?

'

Dit is gewoon niet leuk meer dat het zo door moet gaan.

Ine wil weg, haar keuze, en wat de reden dan ook mag zijn, je hoeft een ander niet te gaan beledigen.

• basjeeeee

Vond dit nou juist wel leuk op ze plaats na een hoop geblaat :D

• Paulala

Ja, als je het als humor ziet wel, maar zo is het duidelijk niet bedoeld.

En nu is er ALWEER een nieuwe topic over geopend hahahaha.

Langzaam aan wordt het gewoon een beetje triest dit hoor.

• Caviafarm LiLo

Hoi Paulala,

Het was wel humoristisch bedoeld, maar ja.

• Paulala

Oke, misschien bedoelde je het dan zo.

Maar kan je je voorstellen dat het voor een ander behoorlijk l*llig over kan komen?

Maar genoeg, laten we maar weer allemaal een :D op zetten.

• MoniqueW

Ach dat van Lilo was een grapje….moet je tegen kunnen. Moet je het er zelf ook maar niet neerzetten vind ik. Ik heb hier ook aan zitten denken, maar had zoiets van laat ik maar verstandig zijn.

Maar dit vind ik niet eens erg…Jipke schold al een paar keer Ine uit en dat vind ik wel erg. Dan moet je even terug lezen naar gister en vandaag ook….meen ik en je mening herzien van dit geintje.

• Paulala

Gelukkig ben ik niet verplicht om alles te lezen hier.

Ik zou er een dagtaak aan hebben!

Ik ga het ook echt allemaal niet opzoeken hoor.

Mijn mening zal ik ook niet herzien.

Van Jipke en van iedereen verwacht ik net zo goed om niet rot tegen elkaar te doen.

Dus als Jipke heeft gescholden vind ik dat net zo erg.

Maar dat geeft een ander nog geen vrijbrief om dan vervolgens ook maar rot te doen tegen Jipke toch?

De regel “oog om oog, tand om tand” is voor dwazen.

Daar doe ik niet aan mee.

Hoe rot mensen ook doen tegen mij of tegen een ander, ik zal ze niet ‘terugpakken’.

In mijn leven is liefde hetgeen dat overheerst, liefde voor mijn medemens, ondanks wat mensen allemaal voor narigheid uithalen.

• MoniqueW

Je bent zeker niet verplicht alles te lezen, maar het kwam er bij mij op neer dat je Jipke in de verdedging nam wat ze zelf veroorzaakt had. Ook al was het een geintje, de achterligende gedachten waren terecht.

Ik houd ook niet van oog om oog tand om tand, maar we zijn allemaal mensen en uiteindelijk doen we dit allemaal. De één erger dan de ander, maar er zijn zeker geen uitzonderingen van.