Volgens mij is het ook wel een vorm van respect als je mensen die op het prikbord een meningsverschil uitvechten gewoon laat begaan en geen vermanende vinger opsteekt. Er is blijkbaar toch behoefte aan.
Peter Don
Misschien beter een vermanend vingertje dan elke keer een spreekwoordelijke provocerende middelvinger die ik in dergelijke berichten virtueel ervaar…
Het lijkt me eveneens niet respectvol om andere mensen ongevraagd en ongewild deelgenoot te maken van dergelijke meningsverschillen. En natuurlijk weet ik wel dat je de berichten niet HOEFT te lezen, maar toch …. :+
M.
Saskia schreef:
> Maar voor het
> kleindiermagazine betaal je een hele hoop geld per jaar en
> daar staat vrijwel alleen artikelen in die interessant zijn
> voor konijnen- en vogel-fokkers, nou sorry, dat vind ik dan
> echt heel erg jammer en zonde van mijn geld…..
Saskia
Als je alleen de artikelen over cavia's eruit haalt en hier een nieuw blad voor uitgeeft en deze enkele keren per jaar laat bezorgen bij alleen de caviafokkers ben je 2 tot 3 keer zoveel geld kwijt. Je bent nu goedkoper uit en krijgt de rest er ook nog eens gratis bij.
Het kost bijna niets zo'n abonnement voor zo'n mooi blad. Vergelijk dat maar eens met andere bladen.
Johan
Maargoed, dat is een kwestie van smaak….of je snapt de humor of je hebt er niks mee.
Wat hier gebeurd is het gewoon ordinair neerhalen van mensen.
Niks moeilijks aan hoor…..elke domme idioot kan dat namelijk
het is erg vervelend voor degene die wel serieus met hun hobby bezig zijn, en ongewild met dat soort onzin te maken krijgen, daar is dit prikbord ook niet voor bedoeld lijkt mij.
Respecteer de mening van een ander, wees blij dat niet iedereen hetzelfde denkt en/of doet.
Probeer iemand te behandelen zoals je zelf ook graag behandeld wil worden, en denk je dat niet te kunnen…..blijf dan lekker weg hier, dan komen de prikkers die WEL wat nuttigs te melden hebben mischien wel weer terug/ebij
XXX as XXX
De dingen die er instaan over cavia's vind ik ook niet erg vernieuwend eigenlijk. Plus het feit dat de kleindierenexpo die in januari gehouden wordt vaak pas in het mei-nummer besproken wordt…. Nee, er zijn genoeg snellere media die je dezelfde hoeveelheid informatie verschaffen en nog gratis ook…. Ik heb niets tegen het kleindiermagazine hoor, voor degenen die er veel interesse in hebben is het waarschijnlijk een erg informatief blad, maar dat het verplicht is bij een fokkerskaart is gewoon een beetje overbodig.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet met de verplichting eens ben en ook voor mij voegt de Kleindiermagazine weinig extra toe. Als ik informatie wil hebben, ga ik wel ff surfen. Alle informatie in de Kleindiermagazine zijn ook op internet te vinden. Alleen de fokkerspraatjes niet. Maar in duiven of ganzen, kwartels, etc heb ik zelf niet echt veel interesse en ik kan ook altijd persoonlijk met fokkers gaan praten. Er zijn shows genoeg en mensen genoeg die informatie willen delen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?