KOUD!!!!

• basjeeeee

Ik weet dat konijnen iig absoluut geen (druiven)suiker mogen hebben en denk om heel eerlijk te zijn dat cavia's het ook niet mogen :?

• MoniqueW

Van konijnen wist ik het niet….fijn dat je er een melding van maakt! Ik geef het echt alleen aan de zeugjes als het echt noodzakelijk is.

Bedankt voor de tip Ine!

Eigelijk niet bij nagedacht, maar je hebt gelijk dat ze ook veel vocht binnen krijgen met groente's.

• Gerda_H

Er hoeft maar een klein beetje in hoor Monique. In het weekend had ik er nog geen druivesuiker ingedaan,en was het water bevroren,en nu bevriest het niet meer.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Slecht voor de bloeddruk is de gegeven reden waarom men het niet moet geven..

• Witches at work

Hoi Monique

Ach mijn vader de hobbyboer zegt me dat altijd s'winters~!~

“Geef ze maar vooral veel groente ed, dan krijgen ze vocht genoeg binnen”.

Tis idd zo dat je in barre tijden de caafs beter en makkelijker binnen kunt houden.

Echter hier zit ook bijna alles buiten,behalve mn adoptie binnen caafs van vandaag ha ha~!~

gr. D#S

• MoniqueW

Hoi Basjeeeee en Gerda,

Bedankt!

• MoniqueW

Hoi Ine,

Ik vind het echt akelig nu als ik weer naar binnen loop in mijn warme huisje. Ik heb een extra zijl over de bak gedaan. Ze voelen allemaal goed warm aan. Ik denk dat ik er meer last van heb dan hun…

• Gerda_H

O? Dat wist ik niet.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Bij deze ;)