toch maar eens posten!!

• Natanya

Hoi Ktown,

Weet je waar ik het meeste moeite mee heb….dat er een aantal mensen de uitspraken doen: hopen dat dat het strenge winter word… (Truus en Ine)

Nou dat wens ik geen enkele cavia toe….ik snap dat mensen een eigen mening hebben….maar dit soort dingen…pfff….:(

Soms neem ik deze uitspaken met een korrel zout…en dan denk ik ze proberen hun overtuiging kracht bij te zetten, maar het is niet leuk om te lezen…voor mij in ieder geval ….ik ben helemaal gek met mijn skinny's en kan het zelf dan ook niet bevatten dat iemand dan dit soort uitspraken doet…Truus ken ik verder niet, Ine een klein beetje….gelukkig weet ik dat ze naast deze (mindere) kant ook heel veel goeds over heeft…..als het erop aankomt.

Ik ben het wel met je eens als iemand een skinny zoekt…dat het leuk zou zijn dat ze net zo goed op weg geholpen word al iemand die een cavia in een bepaalde regio zoekt.

Groetjes Natanya

• Witches at work

K-Town Madness schreef:

>

> Oke het is een tip , maar in mijn ogen met een ondertoon.

> Zo van nu vinden mensen ze nog leuk en over 2 jaar niet meer !!

> Dus dat ze daarom goedkoper worden en er afdankertjes te

> vinden zijn.

>>>D#S Dat er mensen zoals jij zijn die bepaalde rassen blijvend een warm hart toe dragen kan ik alleeen maar waarderen.

> Als het al zover komt want dat dacht men vroeger ook met de

> Sfinx (poezen).

> Die vind ik trouwens ook prachtig , mischien daarom ook wel

> de Skinny !!

> En ik heb geen probleem met een mening van iemand , absoluut

> niet maar niet zoals ik al eerder schreef bij ieder topic

> over de Skinny weer steeds hetzelfde.

> Dan is het onderhand geen mening meer.

> Zo van , he weer een topic , lekker weer erop los tikken en

> gaan!!

>>D#S Jammer dat je dit zo ziet, erop los tikken!!!

Nee ik wil alleen niet dat dit DE cavia gaat worden ik moet er echt niet aan denken

al schiet heel cavialand me nu lek!

> Daarbij die vind je bij alle dieren.

> Ik heb niet voor niks 3 van de 5 Fretten uit een opvang.

> Dus dat heeft niet perse met een hype te maken.

>>>D#S Ook jij voelt je nu persoonlijk in je dinges getast, terwijl er natuurlijk mensen zoalsoa Natanya zijn die gewoon echt de Skinny super vinden en er voor vallen~!~

Die puurheid en operechtheid geloof ik!

Maar ik geloof ook echt in dieren die gefokt worden omdat wij mensen van raritieiten houden, ongeacht of het dier hiermee gebaat is.

gr D#S

> Waarom zitten anders iedere jaar weer de opvangen vol rond de

> kerst??

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique

betsie heeft alles nog op haar lichaam ze vecht weleens met een ander zeugje maar nee geen krassen open wonden of andere nare dingen hier omdat ze naakt is.

ik heb mijn verwarming snachts nooit uit met of zonder cavia's de temparatuur is hier s nachts en smorgens vroeg 14 a 15 graden en daar hebben de skinny's echt gene last van ze bibberen ook niet of andere rare dingen………………………..

de verwarming slaat ook hier net aan als ik hem op 15 gr laat staan snachts omdat het warm genoeg is in de kamer (goed geissoleerd huis van het a merk hihihihihihihihihi) we slapen naast de verwarmingsketel en horen die echt wel als hij aanschiet snachts wat tot nu toe niet is gebeurd in al die jaren

ik kan hier thuis wel eenstrenge winter hebben hoor eselie met veel sneeuw en weet je ik heb in de kooi een lekker warm tunneltje liggen dus als de verwarming uitslaat dan hebben ze het nog niet te koud

nee ze kunnen niet buiten maar dat is ook het enige wat anders is aan een skinny

net als bij een naakthond of poes die moeten een jasje aan dus als ik buiten ga wandelen met mijn tasje dan heeft betsie echt wel een jasje aan :D:D:D:D

groetjes jacqueline

• Witches at work

K-Town Madness schreef:

>

> Ik weet het ik zal weer commentaar krijgen van " hij dit is

> een rellentopic " ofzo.

> Maar dat is helemaal niet de bedoeling.

> Zoals al vaker aangegeven post ik zelden hier , maar lezen

> doe ik bijna alles.

> Nu valt me alleen 1 ding op.

> Noem het woord Skinny , of begin over de Skinny cavia en de

> tegenstanders duiken erbovenop alsof de heilige Cavia oorlog

> begonnen is.

> Laat mensen in hun waarde die zo'n cavia willen.

>>>D#S Tja dit wordt echt vechten tegen de bierkaai als de Skinny hier steeds neegezet zet wordt alsof het gewoon een nieuw ras is net als de Lunkarya bv.

Ik ben niet gevaarlijk of gek, of wraakzuchtig.

En neen voor mij geen oorlog dus!!~!

> Er zijn altijd kwa bepaalde dieren voor en tegenstanders maar

> om nou op ieder topic te reageren van : ow wat lelijk - bah

> wat vies - monsters - vind ik meer richting het kinderachtige

> gaan.

> Door bepaalde mensen is vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ze

> het niks vinden nou prima dan.

>>>D#S Oke dat ze TROLLEN worden genoemd steeds en lelijk zijn

komt voor jou kinderachtig over, en daarin kan ik nog wel met je mee gaan ook!

De boodschap is duidelijk nu gelukkig~!~

En daar was het om te doen bij mij.

> Maarja schijnbaar hoort dat op dit prikbord !!

> Als ik iets niks vind dan maak ik het kenbaar of ik denk moet

> dat nou weer maar om dat steeds te gaan prikken hiero gaat

> mij tever.

> Vinden jullie het leuk als iemand van jullie helemaal weg is

> van bepaald dier , dat dan iemand anders komt: Wacht nog een

> paar jaar dan zijn ze goedkoper en zijn er vast ook

> afdankertjes te krijgen in een opvang.

> Ik denk niet dat dat het is wat diegene wil lezen als diegene

> gewoon vraagt waar kan ik fokkers vinden want ik wil er een

> aantal aanschaffen.

>>>D#S Hierin heb je gelijk,ik verpest iemands feestje die er veel voor over

heeft zo'n haarloos dier te krijgen.

SORRY~!~

>

> PS:

> Sorry als ik nu iemand zijn textje een beetje overgenomen heb

> want het is niet persoonlijk bedoeld oke!!

>>>D#S Waren vooral mijn teksten die je zo boos maakten.

Ik wens iedereen nu vanuit een stormachtig Boxmeer een heel prettig weekend toe.

MET of MET ZONDER HAAR/SKINNY'S HAHAHA~!~

Als ik weinig reageer, ik heb nu ff wat anders aan mijn hoofd…………………..

gr D#S

• MoniqueW

…..ik heb mijn verwarming snachts nooit uit met of zonder cavia's de temparatuur is hier s nachts en smorgens vroeg 14 a 15 graden en daar hebben de skinny's echt gene last van ze bibberen ook niet of andere rare dingen….

Hoi Jaqueline,

Nu snap ik even niet meer waarom er zo moeilijk over 18 a 20 graden gedaan wordt??? Dit is toch echt wat ik steeds lees.

Groetjes Monique

• K-Town Madness

Sorry , Witches

Was nogmaals niet mij bedoeling om alleen jouwn texten te nemen.

Ik bedoel iedereen die meermaals zulke dingen post.

En kwaad of boos ben ik er niet over want dan typ ik wel andere dingen hehe!!

Nee , heeft geen nut om boos over te zijn of worden.

Ik wil alleen een discussie op gang brengen waarom nou iedere keer in herhaling vallen.

• Witches at work

Hoi Monique

Ik slaap niet MET verwarming aan hier gaat ie helemaal uit altijd.

Alleen daarom zou ik de Skinny al niet hietr kunne huisvesten dus!

Altijd de verwarming klein aan toch oncomfortabel slapen en best zonde van de energie rekening.

De temp.mag en kan volgens Jacq lager maar toch, je moet het wel altijd goed in de peiling hebben.

Hier ketst de stroom er wel eens uit, je zou net die dag winkelen zijn.

ge D#S

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique

je mag eens bij mij op visite komen hoor ik heb echt geen hoge temparaturen in huis en heb ook weleens de deur open staan die de kinderen weer eens vergetendicht te doen en nee mijn skinny's zijn niet ziek of verkouden de dag erna

yoghi de castraat woont bij de skinny's en dat weten de dames goed te benutten als ze het koud hebben gaan ze lekker tegen hem aan of op hem liggen hahaahaha en hij vind het prima :)

ze zijn actiever wat leuker is in mijn ogen omdat ze meer opvallen in het hok nu hahahaha betsie loopt de hele dag te scharrelen net als een varken en haalt streken uit enz enz erg grappig en ik ben op een skinny gevallen omdat ze zo lelijk zijn net als een engelse bulldog daar hebi ker ook 2 van je akn ze neit mooi vinden maar ik moet iedere dag om mijn dieren lachen omdat ze lelijk zijn

ik wil ook wel een naakte poes maar ja heb geen zin om een kattebak in huis te halen dus hou ik het bij een behaarde poes :) anders had hier echt wel een naakte poes rond gelopen.ik hou van opvallende dieren en dat is een skinny echt !!!

iedereen die op visite komt pakt betsie of floortje uit het hok omdt ze even moeten voelen cq knuffen met een naakte lichaam hahahahahaahaha

ow ine ik heb trouwens 1 tunneltje mar die had ik met barbie al in huis dus dat heeft niks met hun naaktheid te maken maar puur met het feit dat ik het leuk vind om hun hok te versieren :D ik heb op dit moment ook een hangmat erin hangen waar niet naar gekeken word dus die kan er weer uit en de volgende item gaat er weer in hahaahahaha afwisseling voor de dieren en wij kunnen met plezier kijken naar hun gekke ideeen :D:D:D yoghi ligt meer in de tunnel dan de naakte caafs hier ;);)

groetjes jacqueline

• MoniqueW

Hoi Ine,

Hier staat hij 's nachts op 17 graden, maar slaat nooit aan. (tot nu toe) In de ochtend staat hij op 18 graden.

Op de foto's vind ik de Skinny wel grappige trolletjes :) Zelf hoef ik ze niet en ik wil zoiezo geen dieren verder in huis. Ik vind het druk zat met 3 honden, 1 konijn en ons 4ren. Ik heb hier al werk genoeg van om geen luchtjes in huis te hebben.

Groetjes Monique

• MoniqueW

….je mag eens bij mij op visite komen hoor ik heb echt geen hoge temparaturen in huis en heb ook weleens de deur open staan die de kinderen weer eens vergetendicht te doen en nee mijn skinny's zijn niet ziek of verkouden de dag erna…

Dank je voor het aanbod. Helaas zitten de meeste van jullie erg ver bij mij vandaan. Misschien als ik in de buurt ben dat ik even een melding naar je maar om even kennis te maken en ze te komen bewonderen. Ik ken ze alleen maar van plaatjes verder.

…..yoghi de castraat woont bij de skinny's en dat weten de dames goed te benutten als ze het koud hebben gaan ze lekker tegen hem aan of op hem liggen hahaahaha en hij vind het prima….

Aahhh, lief!

Ik lees bij jou over een hangmat en kreeg laatst een hele leuke foto van iemand die een caafje van mij heeft in een hangmat….echt heel schattig!!! Maar ik vroeg me af of het niet gevaarlijk is al die touwtjes????

Ik ga er nu even van tussen, want ik houd het niet meer vol. Ga gauw mijn bedje opzoeken en hopelijk voel ik me gauw weer beter….doei doei tot later

Groetjes Monique