basjeeeee??

• Witches at work

Hoi hoi

Ik bliijf erbij dat RUIMTE het allerbelangrijkste aspect is om het al dan niet te laten slagen!

Als ik ooit een super grote tuin met onheining zou hebben met caafs erin durf ik daar rustig ook wat konijnen bij in te doen.

Echter die graven en moet je de omheining veel beter maken, draad on de grond ect. en ook mken die holen waarin een cavia soms wel eens klan stikken heb ik al ooit gehoord van een klant van mij.

Dus nee dan toch maar apart dan!

Het kan wel, maar je haalt je in de meeste gevallen best wat geleuter op je nek~!~

gr D#S

• Witches at work

Hoi Esther

Als het goed gaat is het echt kei leuk!!!

Ook ben ik in Hengelo bij een konijne fokker geweest alwaar de caafs ook lekker buiten tussen de erg grote konijnen zaten met succes.

Ze zaten daar op de stenen ondergrond dus ingraven ging niet daar!

Erg veel ruimte en ook aparte hokken voor beiden dieren.

Heel leuk om naar de te kijken in ieder geval!

gr D#S

• MoniqueW

Hoi Ine,

….maken die holen waarin een cavia soms wel eens klan stikken heb ik al ooit gehoord van een klant van mij….

Hier heb ik ook wel eens van gehoord….eng iets.

Ik fok konijnen en cavia's. Bij mij zit alles apart in hokken en soort bij soort. Zelf ben ik er een voorstander van om ze gescheiden te houden. De redenen staan hier al omschreven. Wat ik wel doe is (in een grote buitenren) de konijnen en de cavia's bij elkaar. Ze kunnen alle kanten op / huisjes in en ik sta er vlak bij.

Hun ren is alleen van tegels en daar kan niet gegraven worden. Ook nog eens goed voor de nageltjes:)

• basjeeeee

in de ren is iets heel anders, heb ook weleens met schoonmaken de dwergen en caven samen gehad met bergen groenvoer en hooi ed ook ter afleiding en huisjes om weg te kunnen gaan en sta er naast te bezemen dus heb alles in de gaten…

• basjeeeee

Dat kan dus best even wou ik er nog even achteraan typen ;)