Hoi hoi
Hier sluit ik me volledig bij aan!!!
Zelf heb ik alvorens ik fokster was en gewoon moeder met nog kleine kids, 1 normaal formaat voedster gekocht, een dwergkonijn voedster, en 2 cavia zeugen. Allen jonge dieren in een virj korte tijd na elkaar gekocht en samen geplaatst in een mooi groot buitenhok door ons pap getimmerd.
Ik gaf ze gemend koijnenvoer, en dagelijks stro, hooi en vanalles uit mijn keuken groente en fruit~!~
NOOIT gezeur gehad, ze zijn samen opgegroeid en samen oud geworden.
Kern gezond ook alle 4.
Echter toen het groepje uit elkaar viel, heb ik er 2 andere dwerg hangoor konijnen bij gezet, want die zouden NOG tammer zijn dan de koijnen met recht op staande oren werd me verteld.
Echter de voedster haalde de gehele rug open van de liefste cavia van mn dochter die geheel over de zeik was plat gezegd.
Nog wat kunst grepen geprobeert met andere combi's van caafs die ik hier toen had echter het fiasco was geheel compllet en was erg opgelucht dat ik de konijnen
aan mn vader mocht doneren. Die heeft er ook ruimte voor zeg maar.
2 ervaringnen en alle 2 echt heel anders!
Dit hoeft voor mij niet meer, het blijft roulette spelen blijkt gewoon!!!
Watde percentages zijn weet ik niet, en ik wil het ook niet weten voor mij is het klaar!!!
In grote afgezette buitenrennen heb ik ervaren dat het super ging, echter het konijn sprong dan weer over de ren mn tuin in!
Ik kijjk graag naar konijnen, maar het houden van hoeft voor mij niet meer zo.
gr. D#S