Leguber voorgevoel komt uit..

• Susan

Heel veel sterkte!

• Cavia Villa

Pffff, wat erg zeg, sterkte hoor……..

• Monique

Hoi Basjeeeee,

Ik krijg er rillingen van. Ik vind het heel erg voor je.

Ik herken dat voorgevoel wel en dan maar niet kunnen weten wat er zal gaan gebeuren….erg naar.

Heel veel sterkte!

Groetjes Monique

• Marjolijn

Hoi Bas,wat verschrikkelijk voor je om op zo`n manier alle drie je caafjes te moeten verliezen,bij mij zitten ze ook buiten alle acht en knuffel toch ook met ze elke dag even,ik ben nu zelf ook verkouden en zal voor de zekerheid ook iets voor mijn mond gaan doen,nooit geweten dat dit kon gebeuren als het daar aan ligt. Heel veel sterkte en hou je konijntjes goed in de gate.Gr.Marjolijn.

• Gerda_H

Jeetje,jongen,hier zijn geen woorden voor. Ik jank al als er ééntje dood gaat,en nu bij jou 3 tegelijk.Toen ik van de week was uitgegleden,en jankend binnen kwam strompelen vanwege de pijn aan mijn rib,dachten ze dat er een caaf was dood gegaan,waarop ik zei: “nee, gelukkig niet”Dan liever een gekneusde rib,dat gaat wel weer over. Daarom ben ik momenteel ook weinig achter mijn pc,want ik houd dat niet zo heel lang vol.

Ik wens je heel veel sterkte toe.

Groetjes Gerda

• Chalet de Cobaye

Hoi Bas

Tje zeg wat balen !!! Snap dat je je rot geschokken bent.

Als het verkoudheid is, dan zou je toch al wat eerder hebben moeten zien !! ,of iets horen.Lijk me zo stug dat ze dan zo van het ene moment op het andere omvallen.

Ik heb evt wel wat zeugjes zitten hier als je dat wilt,daar kan/mag niet meer mee gefokt worden.Maar ik neem aan dat je daar je hoofd nu niet na heb staan ,maar het aanbod blijft evt geldig mocht je er belang bij hebben ,en natuurlijk zou ik even wachten voor het geval het misschien wel om een virus gaat !!!

gr Es en heel veel sterkte gewenst

• swaas

Je andijvie was toch niet toevallig bespoten met onkruidverdelger of pesticides.

Als die nog niet lang genoeg uitgewerkt zijn, kan dat voor je caafs wel dodelijk zijn.

Niet iedere groentekweker houd zich aan de verplichtte uitwerktijd, vooral nu het kouder wordt en de kns bestaat dat het begint te vriezen…..

Een andere oplossing komt me zomaar niet voor ogen.

Een verkoudheid vind ik wat ver gezocht, 1 zou ik nog kunnen begrijpen, maar alle 3 op dezelfde dag en bijna tegelijkertijd….doet me meer aan een voedselvergiftiging denken, iets dat ze alle drie hebben gegeten dat funest voor ze is geweest.

Spijtig dat je een autopsie(om eigen redenen die ik respecteer) niet kan laten uitvoeren, zou je tenminste uitsluitsel krijgen van de oorzaak, die zal je nu misschien nooit kennen.

Ze komen er natuurlijk niet door terug, of je nu weet waaraan ze zijn gestorven, of dat je er het raden naar hebt.

Maar ikzelf zou dat moeten weten, nu ja ik ben dan ook een appart geval…..

Nogmaals sterkte zou ik zeggen, maar dat zijn maar stomme woorden….die vullen de grote leegte niet, die je kleine schatjes hebben achtergelaten…..

Swaas

• esther

Wat balen Bas.Ik kan mij voorstellen dat je goed geschrokken bent.Ja wat het het geweest is zal wel een raadsel blijven.

Veel sterkte.

gr esther

• Judith

Bas dit ga je niet menen, wat is dit nu??…

Ik ben geen arts dus ik ga niet suggereren wat het heeft kunnen zijn, maar als er iets is dat ik voor je kan doen dan weet je me te vinden.

Wat is dit vreselijk. Ik wens je alle sterkte, dit is wel veel om te verwerken in 1 keer en zo plotseling.

Hele dikke knuf,

Judith

p.s. Waarschijnlijk overbodig om tegen jou te zeggen, maar hou je konijntjes in de gaten.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Basje

De hele topic nog ff voor je nagelezen met alle goed bedoelde adviezen en lieve aanbiedingen van 2 fokkers waarvan je zo wat caafs mag komen ophalen.

Een verkoudheid kan mijns inziens ook niet, ik mis ook de snotneuzen en niesbuien daarvoor, tenzij jij die wel hebt kunnen waarnemen.

Voedsel vergiftiging zou het meest aanmemelijk zijn, hier sluit ook ik me bij aan.

Ga goed na hoe hun eten was de laatste tijd, wat waren evt veranderingen ed.

Het kost je een kleine 100 euro om autopsie te laten doen, en een paar tientjes voor het globale onderzoek van je andere caafs.

Ik zou het absoluut doen, daarmee kun je in de toekomst andere cavia's helpen.

Dat geld verdien je daardoor meteen terug.

Ik heb hier ook vanalles zitten en laat niet elke dode cavia onderzoeken.

Een wat oudere cavia niet, of eentje die vanuit het nest dood gaat ook niet.

Ook zwangere en net bevallen zeugen niet, omdat dat van de 10 X 9 X zwangerschaps vergiftiging is.

Beren als ik vind dat ze nog kei goed waren en relatief nog jong laat ik ze wel onderzoeken.

Ik selecteer ook, en kan niet net als bv Dagmar op alles een onderzoek op los laten~!~

Ik hoop voor je op helderheid,

heel veel sterkte en succes in elk geval

gr. D#S