wie zou mij willen helpen

• Gerda_H

Susan,de camera is het probleem niet,maar het lukt mij ook niet om in mijn eentje foto's te maken van mijn caafjes. Gelukkig heb ik Magda die af en toe wil helpen,maar bij Lia is dit niet het geval. Daarom wil ik haar ook best helpen. Zij heeft dit niet zo bedoeld als het overkomt,maar daarvoor ken ik Lia. Het geeft niet.

Ik kan me best voorstellen dat zij die foto's graag zo snel mogelijk op haar site wil hebben.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Hoi,Es, daar heb je ook gelijk in,maar Lia wist ook dat ik momenteel een caaf met diarree heb,en en een hoogzwangere caaf. En dat heeft nu mijn prioriteit. Dat weet mijn gezin ook. Voor mijn caafjes laat ik alles in de steek. En als Lia dringend mijn hulp nodig heeft,ben ik er ook voor haar hoor. Toen haar poes was doodgereden,was ik net en hok aan het schoonmaken,maar dat heb ik in de steek gelaten. Dat arme caafje stond een paar uur later nog in het kattenmandje op de diepvries. Afgelopen week heb ik haar ook al geholpen met haar site,maar dat kon ook gewoon van achter mijn eigen pc, tussen het chatten door.

Het wordt hier jammergenoeg nogal opgeblazen. Natuurlijk was ik verbaasd toen ik deze topic las,maar Lia heeft het mij uitgelegd. Zij weet,zodra ik tijd heb,ben ik er voor haar. Wij helpen haar over en weer.

Groetjes Gerda

• esther

Ja daarom kun je het beter niet schrijven zo.:)Geeft mensen toch een ander beeld.Fijn dat het opgelost is.

gr esther

• Judith

Oh mijn god…. stelletje mutsen! hahaha… Wat the hell is het probleem??

Wat een gezever over iets kleins.

Ik snap je Lia, trek je niks aan van commentaar en ge-leslees waar je niks aan hebt ;)

• Judith

Tis ook aan de mensen wat voor beeld zij hiervan WILLEN maken, dat ligt niet alleen aan Lia!

• Gerda_H

Ja, Es,maar daar is Lia té impulsief voor. Zij heeft hier niet zo bij stilgestaan. Ik ken haar. Ik eb haar al toegezegd dat ik zal proberen vanmiddag tijd vrij te maken voor haar.

Groetjes Gerda

• Mariska

Misschien had je dan beter eerst even contact met Lia op kunnen nemen voordat je hier zo verontwaardigd reageerde, dan had je deze hele discussie kunnen voorkomen. Maar ja, bij jullie moet steeds alles via het prikbord geregeld worden, dan moet je ook niet zeuren als er een reaktie op komt!

• esther

Dat zal best Gerda,maar dat is niet altijd een excuus.Fantsoen heet dat.

Ach het zal wel goed komen met die foto's.:)

groetjes esther

• basjeeeee

esther schreef:

>

> Dat zal best Gerda,maar dat is niet altijd een

> excuus.Fantsoen heet dat.

> Ach het zal wel goed komen met die foto's.:)

> groetjes esther

En ik maar denken dat zoiets fatsoen heet. Wie weet nieuwe spelling of juist gewoon een klein foutje in een belerende reaktie, kan iedereen weleens gebeuren toch? Of het op zijn plaats is om dan belerend te doen denk ik echter niet.

• esther

Wat ben jij toch een verschrikkelijk klein kind.Ga toch oppas zoeken voor je nijnen..In het dagelijks leven zul je echt wel een ander persoontje zijn,want anders zal het niet gaan lukken vrees ik.

Sucses jochie.:)