wie zou mij willen helpen

• lia

lieve cavia fokkers .ik heb een vraagje aan jullie .wie o wie woont er bij groningen in de buurt.en zou mij willen helpen fotos van mijn cavias te willen maken.zou zo dolgraag mijn caafs eindelijk op mijn site willen hebben .maar er zelf niet zo handig in ben.en hulp niet is te vinden vandaar mijn oproep .wie zou mij tegen een kleine vergoeding willen helpen.ik woon zelf in de wilp.zou er erg blij om zijn .hoeft alleen fotos de rest komt wel goed .ik hoop dat er een fokker is die op mijn vraag reageert .groetjes lia

• Gerda_H

Hoi,Lia.

Ik had gisteren via de chat toch met jou afgesproken dat ik jou zal helpen? Maar ik zit nu even met Tweety,die extra aandacht nodig heb.Hij knapt gelukkig weer op,en de diarree maakt nu plaats voor dunne keuteltjes.

Groetjes Gerda

• lia

hoi hoi gerda maar bij jou komt er ook vaak wat tussen dat je geen tijd hebt .vandaar mijn op roep op pb groetjes lia

• Gerda_H

Oke, is goed meid. ik heb het ook druk,dat weet je.

groetjes Gerda

• esther

Dit vind ik wel iets kwetsend voor Gerda,en een beetje raar.Lia je kunt toch niet verwachten dat mensen alla minuut op de stoep staan.

Gerda heeft het toegezegt,wacht dan gewoon even.De caafjes lopen echt niet weg.Nu lijkt het of Gerda nooit haar afspraak nakomt.Denk gewoon eerst even na voordat je zoiets hier neerzet.Zal wel niet zo bedoeld zijn,maar het is niet netjes.:)

gr esther

• lia

hoi hoi esther waarom is dit kwetsend voor gerda juist omdat ze het druk heeft vraag ik iemand anders juist om dat er afspraken zijn gemaakt waar jij niks van af weet vind ik niet dat jij mij nu de verwijten moet maken als je verder nergens van weet en vraag mij dus wel af waarom jij mij dan de waarheid vertelt groetjes lia

• Mariska

Het was wel zo netjes geweest als je Gerda eerst even had gemaild dat je toch maar iemand anders gaat vragen, dan had zij hier niet zo verbaasd hoeven te reageren. Gaat niet om verwijten, maar gewoon om beleefdheid.

• Susan

Ben ik het met je eens Mariska.

en Lia, mensen hebben het ook wel eens druk met hun eigen bezigheden.

Of als het echt zo'n haast heeft, koop zelf een camera en ga er mee aan de slag! Is echt niet moeilijk.

• Chalet de Cobaye

Hoi Lia en Gerda

Ik snap heel goed dat iederen het druk heeft met z'n eigen dingen ,maar daar integen weet ik ook dat Lia ook heel snel met haar hulp klaar staat ,en ik ook kan begrijpen dat Lia haar site graag zou willen pimpen met foto's van haar caafjes .

Jammer dat het zo moet gaan want het kan allemaal heel leuk zijn toch !!!

het spreekwoord luid dan ook voorwat hoortwat

groetjes Es

• esther

Ja Es,Gerda heeft het gisteren pas aangeboden,,,Ik heb het idee dat Lia het eergisteren al klaar wou hebben.En wat is nu even wachten.Pas 1 dag.:)

En hier op pb is dat niet nodig.Gewoon prive regelen toch.En het valt mij wel op hier dat Lia alles kan zeggen,en dat ze na een antwoord gelijk negatief wordt.Jammer is niet nodig,En als je voor iemand klaarstaat….betekend niet dat je binnen 1 dag al geholpen wordt.:)Zeg dan gelijk wordt ik niet binnen 24 uur geholpen gaat het over.hahaha.Sucses Lia met je foto's ,we zien ze wel als het klaar is.:)

groetjes esther