KERSTKNUFFELKEURING 23 DEC VEEMARKTHALLEN UTRECHT

• Chalet de Cobaye

Ik heb al div leuke berichten binnen gekregen !! Maar ook vragen wat er zowel kan worden in geschreven.

Bijna alles kan worden in geschreven !!

wel moet de leeftijd vanaf 3 maanden zijn,en natuurlijk geen zwangere of zieke dieren,deze worden uitgesloten van de keuring.

Dus heb je nog een leuke castraat zitten ,of bijv een paar leuke lunkarya's ,of een ander ras !! Kom op en schrijf in ,we gaan er iets heel gezelligs van maken.

Bij de knuffelkeuring heb je uiteraart geen fokkers kaart nodig !!!

iedereen is van harte welkom !!!! van jong tot oud …

en een leuke tip

De kerstman

komt speciaal voor de WCC kerst knuffel keuring ,

over vanaf de Noordpool whahahah

deze beste man komt natuurlijk niet voor niks ,en ook niet met lege handen,dus heb je een leuk gedicht ,of een wens ….vraag/vertel het de kerstman !!!

Hij zal er die dag een soort van spreekuur houden ,dus wil je op schoot bij de kerstman ,kom dan naar de knuffelkeuring van 23 dec

Wel natuurlijk een beetje rustig aan doen ,want het is natuurlijk een man op leeftijd !!!!! whahahahahaha

groetjes Es

• Monique

Het klinkt in ieder geval erg gezellig Es!

• Chalet de Cobaye

OOO joh het word echt lachen ,ik moet eerlijk zeggen ik lig nu al vaak dubbel

alleen al van de voor pret die we hebben whahaha

Heb nog wel zo af en toe de kerstvrouw aan de foon …en nou je kan het wel invullen he !!! die arme kerstman ,,,,oo die gaat het slecht krijgen heheheheheh

En dan belt die weer van hee Es kan ik m'n castraat in schrijven ,tuurlijk kan dat ,en dan komt er weer een heel verhaal …

en dan die en dan weer die ..het is gewoon lachen,en dat zeg ik hoor de voorpret is ook echt kei leuk

en je bent continu aan het bedenken hoe we het nog leuker en gezelliger kunnen maken ….en telkens komt er meer en meer en meer bij whahahahaha

Dus ja ik zal zeggen kom gewoon schrijf in ……het is wel leuk om zo iedereen nog even voor het nieuwe jaar te zien ,en elkaar alvast de beste wensen, wensen !!!

kijk nog een reden om juist te komen whahahahaha

gr Es

• Monique

Hier vinden ze het een leuk / gezellig idee.. Ik zal ons vanmiddag inschrijven…