KERSTKNUFFELKEURING 23 DEC VEEMARKTHALLEN UTRECHT

• Chalet de Cobaye

Hallo Allemaal

Op zondag 23 december 2007 organiseren de WCC een

KERST KNUFFEL KEURING !!!! AVICORNI VEEMARKTHALLEN UTRECHT

Iedereen is van harte welkom ,de knuffel keuring zal in 2 groepen worden gesplitst

vanaf 0 t/m 15 jaar en 16 jaar en ouder.Alles over de kerst knuffel keuring kunt u lezen op

www.worldcavieclub.nl

Daar is het inschrijfformulier te vinden en ook de kleurplaat voor de kids

met deze kunnen de kids korting krijgen op hun entree !!!!!

Wij gaan er een oer gezellige dag van maken met een super gezellig kerst tintje.

Uiteraard staan we daar met onze stand,en hebben zijn er leuke prijzen te winnen,zowel met de keuring als met de kleurplaten ,maar ook met een leuke verloting….

zo krijgt elke inzender een leuk verrassings tasje mee naar huis ,met van alles en nog wat ,en jaaaaa de kerstman is er ook whahahahah

DUS HEB JE ZIN IN EEN GEZELLIG KNUFFELKEURING GEHEEL IN KERST SFEER ,KOM DAN NAAR DE AVICORNI OP ZONDAG 23 DEC 2007

groetjes Es

• Witches at work

Hoi Esther

Poeh poeh was een lef!!!

Zo'n drukke maand en dan ook nog ff een caviashow er tussen door.

Was die vorig jaar er ook niet al rond deze tijd?

Volgens mij hang ik dan op de Dusseldorfse kerstmarkt.

Als ik echter zin en tijd heb kom ik zeker~!~

Succes vast met deze show!

gr. D#S

• Chalet de Cobaye

Hoi Ine

ach deze valt over het algemeen wel mee met opzetten ,de wcc is gevraagt of wij de knuffel keuring voor onze rekening wilde nemen,en de lokatie alles is verder al rond,dus dat is het werk niet ….We gaan er voor !!!

We hebben er wel heel veel zin in ,ben met de kerst altijd wel in een aparte feest stemming .hihihi het liefst had ik het hele gebeuren in de Dickens style gezien whahaha maar we gaan er echt iets heel moois van maken ,maar vooral ook echt kerstsfeer gezellig ..met kerstman ,versiering alles erop en eraan .

De kerstmarkt heb ik er dan al op zitten ,we gaan 14 dec gezellig een weekend weg ,en pakken dan de Duitse kerstmarkt mooi mee ,en Valkenburg enz enz

dus ben ik al weer helemaal opgeladen voor de 23 ste…maar eerst heerlijk genieten van het weekend weg daar kijk ik echt naar uit !!

gr Es

• M.

Nee, deze show was niet daar op die tijd/data. Avicorni was vorig jaar nog in de Leidse Groenoord Hallen. Vanwege haar ‘Avic’(ultura) achtergrond. Avicorni is nu verhuisd naar het Utrechtse. Omdat de ‘Orni’(tophilia) achtergrond daar oorspronkelijk vandaan komt. Na de fusie van beide organisaties is zelfs nog even geprobeerd om een samenwerkingsverband met Kleindierexpo aan te gaan. Maar dat is afgeketst. Met het gevolg dat we nu op een maand tijd op dezelfde plaats een landelijke FK show hebben. Eind december Avicorni en eind januari Kleindierexpo (v/h BTT) in de veemarkthallen. Niet iedereen was hier aanvankelijk gelukkig mee. In dezelfde periode is ook de Zuid Hollande provinciale show in Boskoop. Het heeft nog even geduurd voordat de FK de vergunning aan Avicorni verstrekte. Boskoop had er enerzijds vrede mee, en bovendien zetelen ze nu immers in een andere provincie. En stond er qua reglementen niks in de weg.

M.

• jacquelinesbeestenspul

hoi M

in gelderland heb je op dezelfde datum ook een grote show dat weekend

de gelderlandshow :) ik schrijf daar een aantal rexen in.

ik denk niet dat het erg druk zal worden met de kerstperiode in zicht

meestal zijn de mensen kerstinkopen aan het doen en de winkels leeg aan het plunderen voor vlees en lekkere hapjes voor de kerst.

ik schrijf mijn dieren wel in voor de gelderlandshow (dichtbij huis voor mij)

dan kan ik rustig kerstinkopen doen in de buurt :)

groetjes jacqueline

• Cavia farm Witches at work

Hoi Jacq

Bedoel je de Bemmel cavia show?

Ja dies ook dicht bij mijn huis ha ha~!~

Ach ik zie nog wel, ligt ook aan wat mijn gezin allemaal in petto heeft.

Ik ga er nog lekker ff over nadenken.

gr. D#S

• Chalet de Cobaye

Of het druk word is gewoon afwachten ,ik heb er in iedergeval ontzettend veel zin in ,en kerst inkopen…. dat kan en zal dan toch op zaterdag moeten ivm de winkels die dan open zijn ,valt kerstavond op zondag dan willen de winkeliers nog wel eens zondag ochtend open gaan maar in dit geval valt hij op maandag ,dus zijn de meeste winkels zondags gesloten!! ,en de show is op zondag dus dat is mooi meegenomen.

gr Es

• basjeeeee

vorig jaar was elke zondag koopzondag in December, maar denk dat mensen die sowieso wouden gaan toch wel gaan en mensen die het niet van plan waren ook gewoon niet gaan ;)

• Chalet de Cobaye

Hoi Bas

Ook dat is zo !!! Alhoewel hier vorig jaar niet alle winkels open waren ,maar goed dat maakt ook allemaal niks uit ,wie komen wil is welkom ,en wie niet is vrij om te gaan !!!

gr Es

• Carla

Jawel, de eerste inschrijving is binnen…….

Wie volgt….

Groetjes Carla