zijn partner is niet meer, wat nu...

• Nancy

Dat lijkt me heel indrukwekkend, de zeugjes rondom het overleden beertje. Dieren voelen heel goed aan wat er mis is, daar ben ik van overtuigd.

Ik wil beslist niet leasen, ik heb in het stukje onder Renate daar iets over geschreven, dat als het ooit zover komt dat een caafje van bijv. 8 jaar overblijft, het toch een beetje anders is en ik het waarschijnlijk de resterende tijd alleen zou verzorgen en met veel aandacht en liefde zou proberen. Maar 4 vind ik veel te jong, ze zijn dan toch nog heel speels en slapen minder dan een oudere cavia.

En ik hecht mij heel erg aan een dier, ik zou het echt niet af kunnen staan. Ik heb ooit voor een zieke cavia gezorgd omdat diegene dat niet kon en gelukkig had ze er zelf geen zin meer in, in de cavia, want ik was van hem gaan houden en hij was ook veel te klein gehuisvest dus ik was erg blij dat ik hem kon adopteren en hem een wat fijner leven kon geven.

Ik heb met Diereninformatie contact gehad maar omdat mijn voorkeur een ouder zeugje is, ga ik woensdag op bezoek ergens anders waar een oudere cavia op een nieuw thuis wacht en dus qua leeftijd goed bij mijn Hermano zou passen.

Ik neem hem mee om te kijken of het klikt.

Ik wil iedereen bedanken voor de fijne betrokkenheid, alle goede tips en overwegingen waarin zeker overal waarheid in zit.

Groetjes Nancy

• Cavia Opvang Betuwe

Jammer dat je niet te ver uit de buurt van rotterdam wilt zoeken ,ik heb hier een dame zitten van rond de 3 jaar.

Jammer dat Diereninformatie je niet kon helpen ,maar ik hoop dat woensdag de koppeling slaagt zodat Hermano weer een maatje heeft :-)

Laat je ons dan wel weten hoe het gegaan is ??

• Nancy

Diereninformatie had mij ook willen helpen hoor en ik mocht ook langskomen, ze hebben een zeugje met al wat grotere kinders die ook al herplaatsbaar waren maar de leeftijd van het zeugje is niet bekend en van de andere opvang is de leeftijd wel bekend, een zeugje van 4 jaar en daarom wil ik daar eerst even gaan kijken.

En ik had ook nog per email een leuk contact gehad met iemand die een ouder zeugje wilde herplaatsen maar de afstand was te ver van Rotterdam.

En nu had jij ook nog een zeugje van 3 alleen ook qua afstand erg ver.

Ik laat zeker even weten hoe het woensdag gegaan is, ik ben erg blij dat iedereen zo meegeleefd en meegedacht heeft, ik plaats dan donderdag een berichtje en als het gelukt is ook een foto van het stel :-)

groetjes Nancy