hoi allemaal
ik vind het ook onzin dat kasper blaasproblemen zouden veroorzaken tsssss
ik geef het al jaren en ik ken iedere caaf van mij en ben veel bij ze en ik heb hier nog geen dier gehad met blaasproblemen echt niet !!!
je hebt het over koolsoorten saskia en die zijn al helemaal niet zo goed voor een caafje (gasophoping,blaasproblemen omdat ze het niet goed kunnen zuiveren)
dan moet je daar maar eens naar kijken ipv kasper de schuld toe te schuiven
ik heb hier prima dieren echt prima en die krijgen hier dagelijks kasper muesli(paarde of knaagdierenmuesli) en hooi veel hooi en mijn dieren krijgen dagelijks groente en nee niet de gehele dag groente ik geef 1keer per dag wortel of appel en meestal sávonds krijgen ze andijvie of witlof en ik heb echt nergens last van hier qua blaasproblemen
ik heb een goede band met mijn schuurdieren om ze even zo te noemen en echt nergens geen last van ik heb bijna ook nooit schurft of schimmel in mijn stal heel zelden zie ik een plekkie van amper 0,5cm en die behandel ik gelijk zonder verdere besmetting of andere dieren die door dat dier besmet worden.
dus mijn controle is echt wel goed hoor en ik hoor nooit een dier piepen of raar plassen of bloed in het hok neeeeeee alles oke hier
ik vind gerty erg weinig vit c hebben en vooral voor fokdieren die toch de dubbele dosering moeten hebben dan is gerty niet genoeg
ik heb ook een tijdje gerty gegeven en de dieren vielen af de jongen groeien niet goed mee enz enz nee geef mij maar kasper
ik heb ook tijdelijk duits voer gehad union prima voer hoor met voldoende vit c enz enz maar ik kreeg hele grote nesten en te grote jongen dus ben ik weer terug bij de oude vertrouwde kasper
hope farms heeft wel een coating lees maar eens op de zak of vraag het bij arie blok.en ik vind dat nu echte bagger sorry voor de woordspelling dieren die te dik worden teveel blaasproblemen met hope farms gana hier de ronde langs en ik vind de prijs belachelijk gewoon.1 voordeel heeft hopefarms wel de jongen uit een nest groeien lekker vol maar ja doen ze bij mij met kasper ook
lang leve de kasper fauna food hoor net als tig andere fokkers
groetjes jacqueline