metazoa, wie heeft daar ervaring mee??

• Tamara

Hallo,

ik vroeg mij af of er mensen waren die Metazoa gebruikte voor hun caviaatjes en welke ervaringen ze hiermee hebben/hadden.

Is het waar dat ze hier minder van eten??

(dus ook minder poepen lijkt mij)

En klopt het dat ze dan minder hooi mogen/willen??

Ik hoor heel graag van jullie.

Ik geef nu Kaspers founafood,

heb ik geen problemen mee hoor,

maar ik heb gehoord dat Metazoa zo'n beetje het beste voer is,

vandaar.

Alvast hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraag,

groetjes Tamara

• Monique

Het zegt mij helemaal niks, maar hooi hebben ze juis nodig voor de darmen. Het lijkt mij niet zo goed om daar minder van te eten… Hooi / groente is hun belangrijkste voedstel.

• Tamara

Hoi Monique,

ja dat denk ik dus ook,

maar ik heb gehoord via via dat een vertegenwoordiger dit zo heeft gezegt,

ik hoop er dus achter te komen of dit ook echt zo is.

Ik ben benieuwd naar het antwoord.

dank Monique voor jou antwoord groetjes Tamara :-)

• Susan

Vertegenwoordigers kunenn wel van alles zeggen, zolang zij maar verkopen…

• Witches at work

Hoi Susan

Zo ook mijn idee, al jaaaaaaaaaaaren proberen allerlei voer fanbrikanten elkaar de tent uit te concureren.'

Bij het hondenvoer is het hek pas echt van de dam!!!

Krankzinnige bedragen gaan erin om, om hun zo geliefde huisdier dat ook steeds meer mee Ver-amerikaniseert en vermenselijkt het leven maar tot in den treuren te rekken b.v.

Ik lach erom, echter helaas keren veel mensen, ook juist die het geld eigenlijk zo voor het oprapen hebben spontaan om omdat het dier dit toch echt nodig heeft hoor!!!

Ja sorry, vraag ik me af wat hun baasjes dagelijks eten? Tournedos, hertenbiefstuk???

Het moet niet veel gekker worden wederom, mijn caafs deden het perfect op konijnen voer met 0,0 vit. C ha ha~!~

Wel moet ik er ff bij vertellen dat het ras KLIKO (dierenwinkel mix) was, en dat ik maar 2 caafjes had en 2 konijnen.

En dat ze dagelijks van het nodige verse voer voorzien werden, en stro en hooi.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi hoi

Nadia Perdon volgens mij wel!

Mischien reageert ze zelf nog.

Haar tel nr heb ik evt wel.

gr. D#S

• Tamara

hoi Heks,

super ik hou het even in de gaten als ik morgen nog niets van Nadia heb gehoord hier op de prik dan geef ik even een gil,

dank voor jou antwoord!!

groetjes Tamara

• Heleen

Ik heb er wel ervaring mee en het bevalt mij prima. Ik geef er gewoon volop hooi bij hoor. Heb jaren kasper faunafood gevoerd en nu dus dit er ook bij. Het is wel een stuk duurder hoor dan kasper. Er zit 5000 mg. vit C in.

Wel vind ik dat de brok eerder verkruimeld tot stof.

Je krijgt een betere conditie op je dieren vind ik. Wel is het zo dat je je dieren dan niet volop groen moet geven omdat ze natuurlijk dan minder brokken eten.

• Tamara

Hoi Heleen,

Heb je ook het idee dat ze hier minder van eten dan van Kaspers?

Of is de hoeveelheid gelijk?

Tot nu toe klinkt het in iedergeval al beter dan Kaspers,

zeker gezien jij ervaring hebt met beide.

Ik hoor graag het antwoord op mijn tweede vraag, dank voor jou antwoord tot nu toe,

groetjes Tamara :-)

• Dagmar Smink

Hoi,

Er is hier een dierenarts geweest die een echte caviakenner is en zij heeft me dit voer aangeraden. Ik ben heel tevreden en ook de kleintjes eten het heel goed.

Groetjes