Ik voel me even flink rot....

• Monique

Hoi Susan

Ja, stom van mij….bedoelde inderdaad de moederkoek.

Ik wist niet dat ze met zwangerschapsvergiftiging kunnnen bevallen. Ik dacht dat ze dan altijd overleden voor ze moeten bevallen. Dit heb ik helaas een paar keer in mijn stal gehad. Ik verwen haar zeker en houd haar zeker in de gaten.

Groetjes Monique

• Monique

Fijn dat het allemaal is afgelopen bij je,Gerda!!! Ik zie haar wat heen en weer lopen in de bak….vind haar een beetje verwarrend overkomen. Was ook niet niks voor haar….Ze was vanaf het avond eten tot bijna 23.00 uur bezig geweest tot het laatste stukje er uit kwam.

• Monique

Hoi Sas,

Ik heb wel geslapen maar voor ik sliep bleef het maar door mijn hoofd gaan. Toen ik wakker werd was ik als eerste naar de stal gegaan om te kijken of alles goed gaat. Alles zag er schoon uit toen ik in de stal kwam, dus dat is wel positief. Haar billetjes zagen en mooi schoon uit. Ze loopt wat, zie haar wel eten en kijkt wat verwarrend, maar dit vind ik zelf niet zo gek na wat ze mee heeft gemaakt. Aan haar uiterlijk zie ik verder geen vreemde dingen. Dat duimen heeft goed geholpen.Thanks!!!

Super dat het goed gaat met Ruby….Ze heeft wel prachtkindjes hoor!!!

• Monique

Dank je wel Natus.

Hoi Es,

3 Kindjes groot brengen is wel een heel fijn iets, maar de situatie des te minder. Ik heb het ook 1x gehad voor 11/2 jaar geleden en moeder kon door de DA niet meer gered worden. 3 Dagen na de geboorte overleed zij. Ze had ook 3 kindjes en daar stond ik met mijn handen in het haar. Ik had geen pleegmoeder op dat moment. Met de fles had ik ze groot gebracht en ze waren super lief. (zijn ze altijd hoor!!!) Ze mochten van mij ook alleen voor de knuf weg…ze waren zo speciaal voor me geworden. (zijn ze evengoed hoor!!!) Maar je snapt vast wel wat ik bedoel.

• Gerda_H

Dat is heel goed Monique. Ik denk dat het bij jou ook wel goed gaat komen. Ik hoop het althans.

Geef haar maar lekker veel lekkers.

Groetjes Gerda

• esther

Ja ik snap het.Ze blijven alle 3 hier wonen.Mijn dochter heeft er al weer 1 uitgezocht.hahaha.

Ach wat maakt het uit,3 meer.:)

gr esther

• Monique

Hoi Es,

Wat super dat ze bij je blijven!…als het aan de kids ligt kan ik hun bed het liefst in de stal bouwen haha

Van één krijg ik af en toe nog post en een foto opgestuurd. Hij was wat achter gebleven in de groei, maar is tot een kanjer uitgegroeid. Het is dan weer erg leuk om te zien dat het goed met ze gaat en hoe blij de mensen met de caafjes zijn.

• Natanya

Wat naar voor je! Ik hoop dat je zeugje het goed blijft doen….jij veel sterkte.

Groeten Natanya

• esther

Ja hier ook,maar er zijn er nu al 3 op haar kamer.Pfffff.Ze liggen zelfs in bed.Ach …ik was en sop alles wel weer uit.

Ja leuk is dat he,als je weer eens een tegenberichtje krijgt.Doet mij ook altijd goed.

gr esther

• Monique

Dat is al bijna een stal op haar kamer :)

Op de slaapkamer mogen ze van mij geen dieren…Ik wil er graag de controle over houden. Ze zijn er hier nog te jong voor. (Dan heb ik er ook zo 3 op de kamer:) )

Hoi Natanya,

Tot nu toe gaat alles goed gelukkig!!!