Hoi Marijke
Ik oordeel echt niet over mensen die klein behuist zijn.
Die geur stekkers vind ik echt goor, geef mij maar wierrook stokjes dan ook al zijn die minder goed voor je gezondheid weet ik.
Zelf ben ik met niks begonnen ooit.
Op 2 kamers midden in De Haag, met slechts 1 Herders hondenpup en een kat als huisdier met jawel ook een kattenbak in mijn kamer zelfs.
En ja hoor boven ons hadden ze wel 4 katten en ja ik rook echt de stank van hun.
Het waren gewoon teveel katten op zo'n kleine zolder kamer.
Die ene bij mij incl. mijn ene hond was echt max tax.
Je moet je dieren leden tal aanpassen aan je huis vind ik.
En geen 10 tal honden of katten in je huis willen hebben als je normaal behuist ben dus geen boerderij of zo.
Mijn vriendin de kattenvrouw van Boxmeer met haar kleine opavng op haar boven kamer stinkt ook nooit!
Heeft een kleine kattenvolaire in dr huiskamer met een max van 5 katten of zoiets die daar voor max enkele wkn zitten.
Verder heeft zij zelf aan huisdieren 0,0 en heeft op dr kleine balkonnetje een mooi buitenhok alwaar evt. wat opvang caafs of konijnen ondergebracht kunnen worden.
Echter ieder doet het uiteindelijk toch zoals hij/zij wil, en wordt het TE bont komt uiteindelijk wel de gemeente bij je op bezoek voor evt ontruimings maatregelen ha ha~!~
Want sommige bakken het wel bruin, daar moet je tussen de dieren de mensen nog maar eens zien te vinden.
gr D#S