urine stank

• Gerda_H

Hoi,Ine.

Bedoel je mijn huis? Haha. Mijn schuur ruikt momenteel inderdaad ook,Maar dat komt niet door de caafjes hoor. Een loopse teef en een paar kittens die niet helemaal zindelijk zijn, kunnen ook ruiken. En aangezien ik een paar weken boven bezig ben geweest met een extreme home make over,blijft er wel eens wat liggen.

Maar ik vond het leuk hoor meid,dat je ineens voor mijn huis stond. Een ware verrassing haha.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Tja Ine, haha, wij zitten op dit gebied echt op 1 lijn haha… Vroeger had ik een konijntje op me kamer, toen een konijn en cavia op me kamer, toen 2 konijnen, 4 cavia's, 3 hokken en een ren in de huiskamer haha….

Met de komst van de Franse hangoren is echter langzaam maar zeker alles naar buiten gegaan (inmiddels 6 konijnen en 3 cavia's)… En ze komen nooit meer binnen, tenzij ik nog maar 2 konijntjes/caviaatjes heb oid, maar zelfs dan liever niet…

Vrienden nemen weleens hun hond mee als ze op bezoek komen, dan gaat echter de achterdeur open, vinden de tuin vaak ook veel boeiender dan binnen ;)

• Cavia farm Witches at work

Hoi Gerda

Nee lekker puh jou huis dus niet, ondanks dat ik over wat barricades moest jumpen bij je ha ha~!~

Mijn geval dateert al van enkele jaren geleden van toen ik net met de fok begon.

Ik ben ook door mijn verleden als politie vrouw in veel huishoudens geweest, en ook uit die periode heb ik veel opgestoken van hoe ik het in elk geval niet wil~!~

Wat mij bij jullie opviel was in de bij keuken alwaar je cavia flat stond dat er wat kattenspeeldjes aan een stok hingen te drogen of aldaar waren opgeborgen.

Dat verteld mij een heleboel, dat detail.

Het zei me dat dieren wel een hele prominente plek hebben in jullie bestaan.

Gewoon het belang dat in zo'n extreem makeover wordt gehecht aan dat speelgoed voor de katten.

En Gerda ik kwam geheel onverwachts ha ha. Maar geen stank hoor.

Bij jou zitten toch ook geen caafs in de huiskamer?

En je dieren zitten er kei goed bij qua huisvesting ed.

gr. D#S

• Gerda_H

Ja, inderdad, de dieren komen hier op de eerste plaats. haha, die speeltjes had ik ook moeten wassen,omdat ze daaroverheen hadden gepiest.Ja, en de tuin moet ook nog helemaal worden opgeknapt. in het voorjaar worden daar tegels gelegd

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Nou,Bas, ik had galanthe ook een tijd in mijn woonkamer,zodat ik haar goed in de gaten kon houden,en iedere twee uur wat eten gaf,maar ze rook niet hoor, Alleen ,toen ik er een vriendinnetje bijzette,en met de warmte,begon het wat te ruiken. Ook heb ik een beer in de woonkamer gehad met een diepe bijtwond. Die begon alleen te ruiken toen ik door ziekte de kooi wat te laat ging schoonmaken.Die wond stonkl toen ook behoorlijk hoor.

Groetjes Gerda

Hoi Marijke

Ik oordeel echt niet over mensen die klein behuist zijn.

Die geur stekkers vind ik echt goor, geef mij maar wierrook stokjes dan ook al zijn die minder goed voor je gezondheid weet ik.

Zelf ben ik met niks begonnen ooit.

Op 2 kamers midden in De Haag, met slechts 1 Herders hondenpup en een kat als huisdier met jawel ook een kattenbak in mijn kamer zelfs.

En ja hoor boven ons hadden ze wel 4 katten en ja ik rook echt de stank van hun.

Het waren gewoon teveel katten op zo'n kleine zolder kamer.

Die ene bij mij incl. mijn ene hond was echt max tax.

Je moet je dieren leden tal aanpassen aan je huis vind ik.

En geen 10 tal honden of katten in je huis willen hebben als je normaal behuist ben dus geen boerderij of zo.

Mijn vriendin de kattenvrouw van Boxmeer met haar kleine opavng op haar boven kamer stinkt ook nooit!

Heeft een kleine kattenvolaire in dr huiskamer met een max van 5 katten of zoiets die daar voor max enkele wkn zitten.

Verder heeft zij zelf aan huisdieren 0,0 en heeft op dr kleine balkonnetje een mooi buitenhok alwaar evt. wat opvang caafs of konijnen ondergebracht kunnen worden.

Echter ieder doet het uiteindelijk toch zoals hij/zij wil, en wordt het TE bont komt uiteindelijk wel de gemeente bij je op bezoek voor evt ontruimings maatregelen ha ha~!~

Want sommige bakken het wel bruin, daar moet je tussen de dieren de mensen nog maar eens zien te vinden.

gr D#S

Hoi Gerda

Ow dat van tegel tot tegel jumpen heeft anders ook wel wat toch?

De tuin was idd drassig, maar de caafs zaten lekker droog!

gr. D#S

• Marijke

Hoi Ine,

Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik zit ook aan mijn tax wat beesten betreft, ik vind ook dat je je beestenbezit moet aanpassen aan je woonruimte, maar hoe graag ik ook zou willen buiten houden gaat me niet lukken in mijn huidige woonsituatie! Ik heb op je website gezien dat je cavia`s veel ruimte hebben in je tuin en dan al die beren bij elkaar! Geweldig! Kan ik ook echt jaloers op zijn hoor.

• Caviafarm Lilo

Hoi Cora,

Ik gebruik voor binnen (en buiten) een poeder onder de bodembedekking dat Sirocco heet. Gegarandeerd 1 week geen stank. Op mijn site kun je hier meer over lezen www.caviafarm-lilo.nl.

Evelien

• basjeeeee

Ik heb hier ook weleens een konijn apart binnen moeten huisvesten ivm behandeling of wachtenende op castratie ed.. Stinkt ook niet verschrikkelijk hoor, maar ik heb een huis wat altijd met een emmer dettol schoongemaakt wordt haha, dus vindt het wel prettig dat alles nu buiten zit en binnen lekker ‘steriel’ ;)