hallo cavia vrienden komen jullie op mijn nieuwe site kijken

• Cavia farm Witches at work

Hoi Wendy

Voor zover mogelijk is alles uitgesproken tussen mij en Evelien.

Ze heeft bovendien dr excuus aangeboden aan lia zoals ook te lezen is.

Dus als het aan mij ligt laten we het hierbij, en laten we ieder in zijn/haar waarde.

Bedankt alvast

gr de heks

• Wendy Caafjes van WB

ik wou ook geen vuur opstoken, maar vond het tegeover Lia erg lullig.

Ze is zo trots op haar nieuwe site en dan krijg je zo'n reactie.

Ze is vanmiddag bij mij geweest en was duidelijk erg droevig, en vertelde zelfs dat ze er niet van had geslapen.

Dus vandaar nog even mijn tegen reactie,

groetjes wendy

• Manu

Nou als je als volwassen vrouw van dit soort dingen wakker ligt, mag je niet klagen… :-)

• Cavia farm Witches at work

Hoi Manu

Ach ja, we weten wie het zegt dat scheelt!

Sommige liggen wakker omdat hun dier is overleden, andere omdat ze van spanning niet kunnen slapen omdat de kids uitgaan in de nacht, weer andere omdat……………………..

Vul maar in, tis echter niet aan jou dat te baggelatisren (goed geschreven?).

In elk geval te doen als of het nogal flauw is.

Ik snap bv mensen niet die zo'n heisa maken om een hond te cremeren/begraven voorzien van heuse gedenk platen, kettingkjes voor de as ect ect. Maar vind het tegelijkertijd ook getuigen van; liefde voor het dier dat ze zo missen!

Hier prikken veel mensen, en geloof mij maar dat die onderling super veel verschillen in hun persoonlijkheid.

Ook ik vond het nogal rot voor Lia dat er zelfs op een nieuwe site zo gereageerd moest worden.

Ik zou daar nooit wakker van liggen, maar dat wil niet zeggen dat wanneer iemand daar oprecht verdriet van heeft daar geen reden voor kan hebben, of belachelijk moet worden gemaakt.

gr. D#S

• Manu

Daar heb je natuurlijk gelijk in.