hallo cavia vrienden komen jullie op mijn nieuwe site kijken

• lia

hoihoi evelien ik begrijp het niet had ik zoveel plezier er in dat ik nu een eigen site heb word de pret gelijk de kop in gedrukt de site heb ik voor mijzelf en voor niemand anders ik begrijp niet wat ine nou met mijn site heeft te maken waarom moet de pret nou op dee manier gedrukt worden er zijn genoeg fokkers die mij succes toe wensen met mijn site maar beginnen niet over ine ik begrijp het echt niet waarom moet dit nou groetjes lia

• Susan

Mooie site Lia.

• Susan

* zucht *

• Cavia farm Witches at work

Hoi Lia

Ach ja alles op zijn tijd~!~

En veel sites starten op met een klein beginnetje dat ze langzaam uit gaan breiden.

gr. D#S

• Chalet de Cobaye

Hoi Lia

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE MOOIE SITE

whahaha denk zal het van de daken schreeuwen voor je ,echt heel leuk ,ook de foto's vooral en natuurlijk de gehele opzet !!!

Dit gaat echt de goede kant op ,ik wens je heel veel plezier en succes met je nieuwe site !!!

Groetjes Es

• Caviafarm Lilo

Hoi Lia,

Sorry, want ik vindt je site echt erg mooi.

Groetjes Evelien

• basjeeeee

gek mens :D !

• lia

hoi hoi es bedankt voor je compliment natuurlijk ook alle anderee vrienden fokkers ben inderrdaad trots op me site .de rest van mijn fotos volgen nog groetjes lia

• lia

hoi evelien bedankt voor je compliment ben inderdaad trots op me site en het is niet dat ik problemen zoek ik wil gewoon mijn hobby graag delen met andere cavia fokkers en hoop dus ook dat dit kan onder alle cavia fokkers.zonder kwaad op elkaar te zijn we doen dit met plezier uiteindelijk groetjes liaCaviafarm Lilo schreef:

>

> Hoi Lia,

>

> Sorry, want ik vindt je site echt erg mooi.

>

> Groetjes Evelien

• Wendy Caafjes van WB

Poterdrie… dat zit jou wel erg hoog volgens mij :D

Laat ieder toch zelf bepalen met wie hij of zij om wil gaan…

Verdorie zeg, het lijkt de kleuterschool wel.. “ik speel niet met jou wat jij speelt met die andere en dat mag niet van mijn mama…..”