draagtijd

• basjeeeee

Nou, met HTK dieren is niks mis oid, echter, waarom zou je weer een of andere combinatie op de wereld zetten terwijl er al honderduizend van die dieren zijn als er geen doel voor is? De opvangcentra zitten er vol mee…..

• Susan

Waarom worden er dan wel volop met zgn rascavia's gefokt? Zij nemen volgens mij de plaats in van de htk cavia.

Ik heb drie htktjes en ik vind ze stuk voor stuk bijzonder.

• miranda

het is niet de bedoeling om meer nestjes te nemen ik heb nu alles apart zitten ..en hoe veel baby`s er ook komen ze zijn allemaal welkom..

en dan is er ook nog zoiets als en dierenarts om ze straks te laten helpen .

en niet iedereen heeft slechte bedoelingen met dieren want zo komt het over.

gr m

• basjeeeee

Als je ze allemaal zelf houdt is het inderdaad een heel ander verhaal :)

• Monique

Ik denk niet negatief, maar vooruit.

• Manu

Ik hoop dat je je wel een beetje verdiept hebt in wat je te wachten staat? De draagtijd weet je niet. Weet je wel of de zeugjes op een leeftijd zijn om verantwoord een (eerste) nestje te krijgen? Hoe lang de jongen bij de moeder moeten blijven en wanneer de beertjes weggehaald moeten worden om voortijdige zwangerschappen te voorkomen? Hoe je de geslachten kunt herkennen en/of wie je daarbij kan helpen?

• Monique

Als ik haar vraagstelling lees ben ik bang dat ze nog heel veel te leren heeft manu.