Bloedend hoogdrachtig zeugje

• Chalet de Cobaye

Wat ik zelf al wel vaker heb mee gemaakt ,en dat is eigenlijk met alle dieren /mensen die zwanger zijn ,dat de ontsluiting niet altijd heel langzaam hoeft te gaan ,laatst had ik het nog met een zeug ik voel bij haar krap aan ontsluiting ,dus eigenlijk denk je dan pff kan nog wel even duren ,maar niks is minder waar !!! de volgende dag had de dame een pracht nest liggen.Je moet haar gewoon wel in de gaten houden ,en wel kijken maar echt voelen heeft verder toch geen zin ,de natuur doet z'n eigen zin en kan je vaak misleiden.Zolang ze goed eet ,en kan raar klinken maar ik kijk altijd ook naar de ogen van het dier,vandaaruit kan je vaak zie als ze een goede indruk maakt mooie heldere grote ogen zeggen vaak al genoeg net als doffe ingevallen ogen.

Zolang ze zich tegoed doet aan het eten ,vaak is dat in mijn ervaring meer het groen dan de korrel op het laatst van hun dracht,zal ik als ik jouw was,haar lekker laten scharrelen ,en gewoon afwachten.

gr Es

• Cavia farm Witches at work

Hoi Esther

Je de ogen zijn idd super belangrijk bij alle levende wezens en eveneens het wel of niet meer willen eten.

Eten is een van de 1e levensbehoefte op het nemen van zuurstof na ect.

En la smen daar niet meer aan wil heb je al een probleem staan daarbij de ogen dof rn doods dan heb je een mega probleem!!!

En in dat stadium laat ik een dier ook liever gaan dan nog koste wat kost op lappen met alle mogelijke gevlogen van dien.

gr. D#S