Susan

• jacquelinesbeestenspul

hoi susan

je kan zelf ook speeltjes maken

een wcrol met hooi erin :) of keukenrol en in het midden doe je bv witlof zijn ze heel druk mee :)

een oude coltrui werkt hier ook prima de col seraf knippen en walla weer een speeltje :)

pvc buizen heb ik ook die met bocht zijn erg geliefd die leg ik in een hoek en daar sjezen ze doorheen hahahaaha :D

ik heb een hooiruif die je ophangt aan een haakje dus deze ruif beweegt zijn ze uren druk mee

ik haal bij de schuurcaafjes altijd het oude hooi eruit met de hand iedere ochtend

ze krijgen 2 keer per dag hooi een ruifje vol en smorgens veeg ik het oude eruit

ik heb een takkenbrug waar ze op klimmen onderdoor rennen en een soort takkentent die vinden ze ook geweldig

ik heb vorige week een takkenschommel gekocht en betsie de naakte dame gaat daar op liggen schommelen :)

ideeen genoeg :D:D

een oude schoenendoos gaatje erin knippen en dan kunnen ze erin erop en erdoor

groetjes jacqueline

• Susan

Dank je, ik ga zeker wat uitproberen.

Die rolletjes kende ik. Daar zijn ze inderdaad heel erg druk mee. En een hooibal heb ik, een grote en een kleine. Daar dus maar wat meer mee gaan doen.

• Natanya

Wat een goed bericht! Gefeliciteerd…ik hoop dat het snel helemaal over is.

:)

• Susan

Heb je een plaatje van die takkenschommel? En waar koop je dat? Dat bruggetje ken ik, en een grashuisje en… maar een schommel?

en ik kom zo hier en daar tegen dat cavia's in een hangmat, of een frettentunnel kruipen die boven de grond hangt, maar hoe komen ze daar in?

Hooibal en ruifje en huisje (waar ik eigenlijk wat anders opmoet verzinnen) zijn sinds vandaag weer in gebruik. Heerlijk, een lekker schoon hok en ik ben nog steeds zo opgelucht. Ik wil er maar niet te veel aandenken dat ik bijna een gezonde caaf in had laten slapen:( Blij dat ik een foto heb laten maken en de urine nog een keer heb laten testen….

• Cavia farm Witches at work

Hoi Susan

Als het echt een sterke caaf blijkt te zijn zal die zich nu gaan bewijzen hoor de komende tijd.

Want je bent door het oog van de naald gekropen met caafje daarvan ben ik echt overtuigd!

Ik ben blij dat ik ongelijk heb gekregen tot op heden ik dacht echt dat red die nooit!

Geniet er maar van, en als ie het nieuwe jaar zelfs haald zal hij/zij mischien zelfs de oudste caaf van Nederland wel eens kunnen worden ha ha~!~

Ik gun het je echt, en caaf natuurlijk ook.

gr. D#S

• Gerda_H

hihi, Ine, Bij mij had je ook al ongelijk. Jij dacht dat mijn kleintjes het ook niet zouden redden,maar het is me toch gelukt. Gelukkig wel. Maar dat geeft niet hoor, Ik had het zelf eigenlijk ook niet verwacht. Ik ben blij voor Susan dat jij het deze keer ook fout had. (Ik bedoel dit niet als een aanval hoor). Jij bent ook maar een mens.Ik denk dat ik vrijdag wel even een camera heb,en dan probeer ik ze op de foto te zetten.

De afgelopen dagen was ik nogal verkouden en ziek,daardoor ben ik al een paar dagen niet bij mijn caafjes geweest,omdat ik laatst op dit pb had gelezen dat caafjes dit kunnen overnemen. Magda en mijn man hebben het samen op zich genomen. Vandaag ga ik wel even kijken,want ik ben nieuwsgierig hoe ze het doen. Dan maar ff een theedoek of zo voor mijn mond ne neus haha. Zullen de buren raar op kijken als ze me zien lopen.

Alleen de caafjes die ik hier heb opgehokt en Gizmo zie ik nu wel. Van een afstand,maar toch.

Groetjes Gerda

• jacquelinesbeestenspul

hoi susan

volgens mij hebben ze de schommeltjes bij akhila

ik heb de schommel bij de dierenwinkel gekocht erg grappig lijkt op die takkenbrug alleen met kettingen zodat ze kunnen schommelen :)

www.akhila.nl is volgens mij de link

zij heeft nog meer ideeen op haar site staan

groetjes jacqueline

• Susan

Susan is vooral verschrikkelijk blij dat ze op haar eigen gevoel is afgegaan;) Laten inslapen heb ik echt overwogen en heb afgelopen weekend ook wel afscheid genomen, maar ik kon m er niets bij voorstellen dat ze er niet meer zou zijn. En mijn gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten. Gelukkig.

Maar we zijn er nog niet; volgende week urine laten testen en dan hopen dat het echt over is en blijft. Anders alsnog andere antibiotica.

Mijn manier van voeren is behoorlijk veranderd; veel hooi, veel groen en niet zo veel hardvoer en dus over een poosje Gerty Cranberry.

Ik heb een boel geleerd en hoop nooit meer zoiets mee te maken, maar ben wel blij dat het dit keer wél goed is afgelopen:D

En van mij mag ze oud worden, graag zelfs. Alledrie wel ;)

• miranda

hoi suus,

Ik had je helemaal vergeten te vragen hoe het met je caafje was :o sorry sorry sorry.

Maar ik ben heel blij dat het toch goed gaat met je caafje. Ben blij dat je hem nog hebt. Beb wel heel benieuwd wat er uit die urine gaat komen. Als ik het vergeet, zeg je het me nog even dan?? :o

liefs Miranda

• Susan

Wat een lekkere muts ben je ook af en toe;)

Ik vergeet ook wel eens wat hoor:) en het gaat prima!