geleend, gebruikt of gewoon gejat

• Monique

Ik vind wel dat de heks gelijk heeft met haar opmerking “dievegge”. Zelf zou ik het niet zo benoemen. Vind dievegge een naam voor iemand die meer op zijn geweten heeft zitten.

Wel vind ik dat er een hele heisa wordt gemaakt om niks. Je kan het ook zo zien dat diegene die de foto's “jat”??? gewoon zelf geen smaak heeft en jou plaatjes / dieren erg mooi vind. Het is maar net hoe je het bekijkt en ik denk dat Inka dit ook zo bedoeld. Je kan het ook al een eer zijn op je werk. Ik zeg altijd tegen mijn kinderen en tegen mezelf…haal uit het negatieve het positieve, dan valt het altijd weer mee.

Zelf heb ik iemand gezien die mijn teksten helemaal gekopieerd op haar site had en ik ben toen zelf maar weer gaan weizigen in mijn teksten…tja, vond ik ook niet leuk. Had er meteen weer werk bij al was dat mijn eigen keuze, maar om iemand daar op aan te spreken…nee, kennerlijk doe ik het dan nog zo slecht niet. (knipoog)

Groetjes Monique

• Cavia farm Witches at work

Hoi Monique

Ja jij snapt me wel he?

Inderdaad als je jou dingen na doen je tekst copieren ed heb je het toch maar mooi goed gedaan toch?

Mijn site is bv opgebouwd in typische kleurtjes werden ook ineens nagedaan door een fokker. Haar persoonlijk ervover gemaild waarom zij dat ook ineens had?

O nee ze keek nooit op mijn site en het idee was geheel van dr zelf!

Ik wist dat ze kei hard loog en juist mijn site nauwlettend in de gaten hield steeds

Ze schroomde er evenmin voor terug deze info tegen me te gebruiken, eerlijkheid, kwetsbaar opstellen was voor haar een reden om me te tekkelen.

Uiteindelijk werd door haar de handdoek in de ring gesmeten. Maar leuk was anders.

Echter dit is gewoon haast niet te voorkomen dat mensen zo doen soms.

En ook geen drama, je moet het in de juiste contekst plaatsten.

Gister nog een fokker aan de foon gehad van haar info werd ook wel eens wat gecopieert. Nou dan doe ik het toch goed zei ze me die ga ik niet aanklagen ervoor.

Dus ja Monique zo denk ik er ook over.

Kijk de info van The Adorebles werd ook wel eens gebruikt op sites of die van Dagmar van Special farm, niks mis mee maar zet er dan ff de bron op.

Dat je de info van die of die stal/bron hebt.

Mijn verhalen op mijn site zijn echt van me zelf, maar het geen ik erop vertel heb ik ook weer ergens gelezen/gehoord dus hoe origineel ben ik dan???

gr. D#S

• Natanya

Toch maar besloten om ook te reageren…

Ik ken de site…en de persoon in kwestie persoonlijk…Ik weet dat het zeker niet haar bedoeling is om mensen te kwetsen…met haar site.

Ze heeft dagenlang aan haar site gewerkt. Alles wat zij wilt is zoveel mogelijk informatie beschikbaar stellen. Ze had geen flauw idee van wie ze de foto's gebruikt had.

Met alle goede intenties is ze heel enthiousiast begonnen…ze is trots op haar site.

Sanne ik snap best dat je je boos kan maken….maar haar kennende bied ze zeker aan om alsnog de foto van een koppeling te voorzien naar je website…of de foto in zijn geheel te verwijderen als je dat liever hebt.

Mij heeft ze toestemming gevraagd om een aantal foto's te plaatsen. Maar dan is ze ook maanden verder….in de opbouw van haar site.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf altijd toestemming aan de fokkers vraag.

Mocht ik toch een foto van mijn caafjes geplaatst zien…zal ik best trots zijn dat iemand ze ook mooi vind.

Ik heb niet alle wijsheid in pacht en de meeste teksten zijn herleidbaar naar boeken, verhalen en eigen ervaringen die men deelt…daarin is volgens mij niemand uniek!

Ik zou me wel boos kunnen maken als ze mijn foto plaatsen bij informatie over mijn caafjes die niet blijkt te kloppen….

Groetjes Natanya

• Monique

Hoi Inka,

Ja, precies…

Ach, het hele leven is één kopie. Het begint al bij de geboorte.

Je moet alleen je eigen fantasie blijven gebruiken.

Ik heb ook wel eens dat ik ergens iets lees en dan denk ik…Wat een goed onderwerp waar mensen wel eens tegen aan kunnen lopen, jammer dat ik dat niet eerder bedacht heb. Ik ben het er niet altijd mee eens zoals iets omschreven staat of ik vind op die site te veel of te weinig info. staat dat het niet meer duidelijk voor “de klant” is en dan maak ik er mijn verhaal met mijn ervaring van. Ik vind het dan toch belangrijk genoeg om mensen daar mee verder te kunnen helpen.

Om dit soort dingen druk maken….NEEEEEE, al lang niet meer…haha

Als je je hier druk om gaat maken dan denk ik dat je te weinig te doen hebt en eens naar andere dingen in het leven moet gaan kijken.

Een stukje beleefdheid is natuurlijk wel op zijn plaats!!!

Groetjes Monique

Hoi Natanya

Goed van je ff te reageren, want ik vind dat het nu op een rel aan het uitlopen is zoals wel vaker hier.

En het erg overtrokken wordt terwijl de intensie in mijn optiek erg onschuldig was!

Het werd van meet af aan ook nogal scherp neergezet, wat ik op zich wel kan snappen gezien Sanne op het moment van plaatsing bericht waarschijnlijk erg boos was.

Het gaat vast goed komen.

Leuk jullie te leren kennen in het echt ha ha~!~

gr. D#S

Hoi hoi ehhhhhhhhhhhhh ken ik jou ook???

Ja inderdaad jij snapt het ook!

Gefeliciteerd zou ik zeggen!

Prettige avond verder nog he, maak er wat van zou ik zeggen!

Koop een taart en vier het!

groetjes van de heks

• Natanya

Snap wat je bedoeld…trouwens likewise!!! Je hebt nog lekker lopen hangen bij Jacq hoorde ik…hihihi

Hoi Natanya

Ja idd moest nog een kooi afgegeven voor de gehandicapten onder andere Monique van Cavia stal Lieve heeft deze geschonken en was er ook bij.

En verder ff bij gekletst, echter wat een omleidingen zeg vanaf Utrecht tot aan Arnhem wilde bijna overnachten onderweg zeg!

Verder heb ik in elk geval een hele leuke dag gehad de 22 september.

gr. D#S