geleend, gebruikt of gewoon gejat

• Monique

Ik vind dit niet echt iets om me druk over te maken. Ik kom ook wel eens een foto van mij tegen. Kan me echt niet boeyen. Zou me pas druk gaan maken als het een foto van mijn gezin is.

Ik kan me wel voorstellen dat je een foto in een programma bewerkt hebt en een ander gebruikt die foto dat je dat niet leuk vind…

Groetjes Monique

• Caviastal Baby Bear

Sommige zijn zelfs zo zielig…mij overkwam dit

Ik was op marktplaats aan het rond kijken tot ik een baby caafje zag die ik gelijk herkende namelijk een baby cavia van mezelf, die inmiddels uitgegroeid is tot een volwasen zeug en gewoon hier rond loopt..zij bood dat caafje aan onder de naam Caviastal Baby BEER ( ik ben Baby Bear) hoe ziek ben je dan?

en wat een lol?

ik vind het asociaal, mij wordt wel eens gevraagd als ik iemand een caafje verkoop om de foto op haar site tezetten bij bijvoorbeeld nieuwe aanwinsten tot ze zelf fotos kan maken, en dan heb ik totaal geen bezwaar maar dit zijn zulke domme dingen!! Belachelijk gewoon

Groetjes Edith

http://caviastalbabybear.nl

• Monique

Hoi Edith,

Dit kan ook niet…Gaat veelste ver!

Ik vind het erg vervelend voor je dat dit je is overkomen.

Groetjes Monique

• Cavia farm Witches at work

Hoi Sanne

Vandaag te jawel IJSELSTEIN op de WCC DE dievegge tegen gekomen waarmee ik per toeval (als dat al bestaat) in een erg boeiend gesprek verzeild raakte!

Gewoon een hele leuke, jonge, spontane meid niks mis mee zeg maar.

En ze verteld uit dr zelf dat het gebeurd was en ook HOE!

Pure onschuld heel eenvoudig ff wat plaatjes gescoord via Google.

Vele vooral jongelui pakken ff een plaatje van Google voor allerlei doeleinden.

Het maken van werkstukken, een leuke verjaardags kaart zelf maken of……………..ja idd voor je site.

Mijn heks bv op mijn site als logo heeft mijn dochter ook gewoon een plaatje voor gezocht en die heks ff flink gekuist daar ze nogal erg open was ha ha om maar ff te zeggen!

Nog geen boze fokkers over gehoord ed maar toch!

Het zal je maar over komen, niets vermoedend wat plaatjes van Google halen en dan hier ten grabbel gegooid worden.

Tot op heden heb ik niet gereageerd, maar vind het idd niet leuk als anderen met mijn materiaal aan de haal gaan, maar de “anddere” kant die dit verhaal kent is ook een erg strakke vind ik althans.

prettige avond verder,

gr D#S-

• Manu

Ik begrijp van Sanne dat ze contact opgenomen heeft om aan te geven dat ze hier niet van gecharmeerd is, dus “nietsvermoedend” lijkt me niet aan de orde.

Hoi Manu

Nou dat dacht ik toch wel!

Er is toch gebeld NA dat het geplaatst was???

Ik vind de reakties erg “overkill” hooguit wat onzorgvulidig handelen kun je haar ten laste leggen,nou dan heb je het ergens over!

En vooral bij jonge mensen kan er nog wel eens iets gebeuren wat niet helemaal volgens boekje is.

gr. D#S

• Sanne

Hallo Heks

Ook toevallig dat jij op de WCC de dievegge, zoals jij dat noemt, bent tegen gekomen. Ik heb haar geen dievegge genoemd hoor, ik heb het woord : troela gebruikt en het woord : dame in kwestie. Beide niet echt schokkend dus.

En zo als jij het beschrijft dat iemand in pure onschuld wat plaatjes scoort via google…..ik vind het maken van werkstukken of een leuke verjaardags kaart heel wat anders dan leuk je eigen site vullen met materiaal van een ander.

Zo ben ik op die site van die hele leuke, jonge, spontane meid, niks mis mee zeg maar, ook foto´s tegen gekomen van Dana, terwijl Dana op haar site te kennen geeft dat ze stappen zal ondernemen tegen een ieder die haar foto´s op welke manier dan ook gebruikt. De meeste zijn daar beveiligd maar die info foto´s over de cuy dan toevallig niet.

En als die hele leuke jonge spontane meid in haar mail tegen mij zegt : en waar gaat het nou helemaal over ? twee van die ieniemienie plaatjes ? terwijl het 4 foto's van mijn cavia's zijn met lijst er om heen en een in paint zelf gemaakt plaatje…..vind ik dat ze het af doet alsof ik een zeurpiet ben.

Bovendien heb ik haar niet ten grabbel gegooid hier op het prikbord want ik heb geen naam of site genoemd. Eerlijk gezegd komt het op mij over dat jij ook vind dat ik een aansteller ben en een beetje zit te piepen om niks. Niet leuk hoor.

Als jij leuk aan het surfen bent en bij toeval jouw eigen foto's op een site van een ander tegen komt neem ik aan dat jij je ook de blubber schrikt en boos wordt.

Maar ik zal het wel verkeerd zien.

Groetjes Sanne

Hoi Sanne

Nee hoor maar het verschil is dat ik ook de andere kant erg goed begrijp!

Ik kan me jou boosheid best goed begrijpen juist, maar vind sommige nu te ver door slaan niks meer of minder, had al niet gereageerd om DIE reden.

Reageer nu omdat ik haar persoonlijk heb mogen leren kennen.

En verder wens ik je natuurlijk het allerbeste, en kan je idd dringend adviseren je site zo goed mogelijk water dicht te timmeren voor nog een keer dit soort gevallen.

Wat Dana en dr Guy's info betreft moet natuurlijk Dana zelf weten.

Ik ben gewoon wat soepeler denk ik in dat soort dingen, maar stappen onder nemen??? Tja ik vind dat wat overdreven/doorslaan.

Maar das mijn mening en ik wilde die nu ff kwijt niks meer of minder.

En als deze “dievegge” echt alle perken te buiten zou gaan komt ze zich zelf erg snel tegen, dan is ze gauw uitgekotst in cavia land daar hoef je geen zaak tegen dr voor te beginnen het lost zich zelf zo ook wel op.

Geloof me maar dat hebben al veel meer fokkers ervaren die ook meende dat brutale de hele wereld konden veroveren.

Echter ik zie het nu niet zo zwart in, en ben er verder ook klaar mee.

gr. D#S

Hoi Sanne

O ja nog een ding ik heb haar “dievegge” genoemd omdat jij in de kop “gejat” oa had staan dus daarmee suggereer je wel in mijn optiek dat ze aan het stelen is toch?

Dus dan zal van mijn woord “dievegge” ook niemand wakker liggen ga ik vanuit.

En als ik haar was zou ik ook de plaatjes gewoon verwijderen puur om de eer aan mezelf te houden.

gr. D#S

• Mariska

De heks begrijpt altijd heel goed 2 kanten van het verhaal, behalve als het om haarzelf gaat of iemand haar besodemietert. Toch Heks???