Wie heeft er ervaring met Kasperfaunafood Caviakorrel?

  • Erika

    Hallo Allemaal,

    Omdat ik op een ander plaatsje mijn voer wil gaan halen, wilde ik jullie vragen wie er goede ervaringen heeft met: Kasperfaunafood Caviakorrel en wie slechte ervaringen.

    Groetjes Erika,

    www.csschnabbel.nl

  • Caviastal Fantasy

    Ik voer het al jaren en ben er zeer tevereden over :-)

  • Cavia Opvang Betuwe

    Ik heb het een hele tijd gebruikt en was er heel tevreden over.

    Ik zelf ben toch weer terug gestapt op Garvo ,maar die keuze was prijstechnisch.Maar Garvo vind ik óók prima voer.

    groet,

    Irene

  • lies

    weet iemand ook adressen waar je deze 2 soorten kan kopen

  • jacquelinesbeestenspul

    hoi erika

    ik voer met tussenpozen ook al jaren kasper fauna food en dat is in mijn ogen toch 1 van de beste caviakorrel die er bestaat in nederland

    ik heb een tijdje ander voer geprobeerd maar blijf altijd terug komen op kasper :)

    groetjes jacqueline

  • Gerda_H

    Hoi, Erica. Ik ben ook heel tevreden over Kasper faunafoods.en adressen zou je misschien op internet kunnen gaan zoeken. Dat ligt er ook aan waar je woont. Ik geef momenteel Gavom of zo, omdat ik mijn schoonzoon toen voer heeft gehaald en daar hadden ze geen kasper,maar dat is ook heel goed. Toch vond ik kasper beter.

    Groetjes Gerda

  • Pluuster's Cavia's

    Ik voer ook altijd Kasper. Ik heb wel eens wat anders geprobeerd maar kwam toch weer terug bij Kasper, tot nu toe bevalt me dat voer het beste.

  • Agnes

    Ik vind het ook prima spul. Je moet even op hun eigen site kijken wie het levert. Ik zou dan eerst even informeren of ze het nog wel echt verkopen, ben zelf namelijk wel eens voor jan doedel geweest.

  • Caafjes van WB

    Ook ik voer al jaren Kasper, en ben er ook zeer tevreden over.

    Als ik het goed gezien heb kom je uit Friesland? Daar zitten vast wel een aantal verkooppunten.

    Ikzelf kom uit de prov. Groningen, en daar zitten er zowiezo 4 of 5 verkooppunten.

    Groetjes Wendy

  • Erika

    Okee das dus heel duidelijk en ga het dus zeker proberen.

    Ik had al een adresje gevonden in friesland, nl.: http://www.roeliesdierenbenodigdheden.nl/index.php

    Dank jullie wel voor de reacties.

    Groetjes Erika

    www.csschnabbel.nl