Wie heeft er ervaring met Kasperfaunafood Caviakorrel?

  • Cs Schnabbel

    Omdat het onderwerp al weer wat verder weg staat even deze nieuwe.

    Dank jullie wel voor alle reacties en heel fijn dat er zoveel positieve reacties zijn.

    Ik heb inmiddels mijn eerste zak staan en zo te zien vinden ze het hier allemaal erg lekker.

    Mijn vriendin vroeg dit weekend ook al of ze zo af en toe een kilootje van mij mocht kopen, omdat voor haar 25 kilo ook veelste veel is. Dus ik vindt het idee van Edith nog zo gek niet.

    Groetjes Erika

    www.csschnabbel.nl

  • Kaatje

    Ik ben dus ook op zoek naar adressen waar ik Kasper kan krijgen. Ben via internet achter adressen gekomen, maar op 3 adressen kreeg ik een “nee…verkopen we niet”. Woon in Brabant vlakbij Nijmegen maar in geen velden of wegen de Kasperkorrel te vinden helaas :-(

  • Caviastal Baby Bear

    Weet je wat ik heb gedaan?

    De website van Kasper gezocht hun telefoonnummer gepakt en gebeld, en gevraagd waar de dichtst bijzijnde dealer zat, toen kreeg ik namen en adressen en ben ik gaan bellen en kwam er toen achter dat vrijwel elke dierenwinkel het voor je kan bestellen!

    Behalve pets place die heeft een totaal andere dealer en wil het niet doen, maar voor de rest kwam ik verschillende winkels toen tegen die best wilden bestellen, en uiteindelijk kwam ik dus zo terecht bij iemand die het zelfs bij me thuis wilde bezorgen en sindsdien koop ik heel veel bij hem, zaagsel/hooi en dus voer en straks ook mijn hondenvoer!