Homeopathisch middel tegen chronische pijn bij cavia

  • Jeelee

    Beste cavialiefhebbers,

    Het is helaas geconstateerd dat een van onze cavia's last heeft van chronische pijnklachten aan zijn onderrug. Na een 10-dagelijkse kuur van Carprofen Drops zagen wij bij Ozzy (het diertje in kwestie) een grote verandering in zijn gedrag: hij liep niet meer krom, hij was actiever, waste zich met gemak - wat hem voorheen niet goed lukte, en maakte over het algemeen een meer ontspannen indruk. Dit was voor ons een bevestiging van het feit dat hij inderdaad veel last had van zijn rug, en dat hij hierbij ondersteuning nodig heeft.

    1,5 week na het stoppen van de kuur zien we deze verbetering nog steeds, maar deze ochtend zagen we hem toch weer stuntelen tijdens het lopen en wassen. Hierbij rees bij mij de vraag of ik dan misschien weer moest beginnen met het geven van de Carprofen zodat zijn levenskwaliteit blijft zoals hij geworden was, gezien dit laatste is wat wij graag willen. Maar daarnaast vroeg ik mij ook af of dit wel gezond is op lange termijn en of er wellicht een “gezonder” homeopathisch middel op de markt is dat wij ons diertje kunnen geven.

    Is er iemand die mij kan doorverwijzen naar een betrouwbare site betreft dit onderwerp, of zelf een tip heeft over een bepaald middel?

    Groetjes,

    Jeelee

  • carolien tigchelaar

    ik zou eens kijken bij de knoevelshop, via internet dus kan je info aanvragen en allerlei homeopatische middeltjes , ook kan je vragen stellen en info doorlezen over van alles rondom cavias enzo. laat maar horen wat je er van vind groetjes carolien tigchelaar.

  • Jeelee

    Hallo Carolien,

    Met Knoevel ben ik een beetje bekend. Ik had er zelf niet bij stil gestaan dat ik daar eens zou kunnen gaan kijken. Bedankt voor de tip, en ik laat nog iets weten ;)

    Groetjes, Jeelee