Caviashow Wessem 13 Maart 2011

• AlpaCasa

Hallo beste mensen!

Graag willen wij jullie uitnodigen voor de 10de Internationale Caviadag Wessem.

Er wordt gekeurd naar de Duitse Standaard van de M.F.D. ,met als toevoeging natuurlijk de komplete langhaargroep volgens de haarlengte van de Nederlandse Standaard. Alle klassen worden ook op de eindtafel gekeurd.

Het keurmeesterkorps:

Anita Cramer, Joyce den Otter, Petra Ludwig-Bauer, Elly Vetter,

Bertus van Dijk, Eric Maas, Andreas Reinert, Jan Schop.

Flor Dickens is er ter ondersteuning van de keurmeesters. Flor is de voorzitter van de H.E.P. Hij is er voor de 10de keer bij en wij zijn heel erg blij dat hij op deze dag aanwezig is.

Zoals jullie gewend zijn van Wessem is iedereen welkom. Het maakt niet uit waar je woont, bij welke vereniging of bond je bent. Wessem is voor iedereen.

Natuurlijk komen de cavia’s in tentoonstellingskooien te zitten, met beschermplaten en houtkrullen op de bodem.

Verplicht is hooi en water. Korrel en groenvoer mag ook.

Zorg voor goede vervoersomstandigheden!

Groetjes

• Bo-Jenna Engelen

Hoi ik ben Bo-Jenna Engelen en op 13 maart 2011 was er een cavia show waar ik toen heen was geweest we hadden aan iemand gevraagd die wist wanneer de volgende cavia show was maar dat zijn we nu weer vergeten; Kunnen jullie misschien een e-mail sturen wanneer de volgende cavia show in wessem is of keuring want ik wil graag mijn cavia mee laten doen. (:D(:P):P

Gr. Bo-Jenna Engelen

p.s. Alvast bedankt voor jullie hulp