BTT januari 2011 ???

• Witches at work.nl

Hallo

ALLEREERST EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!:)-D

Wanneer is de BTT in januari?

Ik ben weer ff gaan zoeken op de cavia.startpagina maar vind vooral info over 2010 en de shows van toen.

Als ik uitgebreid ga zoeken vind ik het vast wel maar blijf het een onoverzichtelijk geheel vinden, dus als iemand me het kan vertellen wanneer het is heel graag.

Mijn maand is al bijna volgeboekt met van alles deze maand maar misschien lukt het me toch om naar de BTT te gaan.

De 1e show van het jaar altijd wel gezellig vind ik.

gr D#S

• M.

http://www.championshow.nl/

20-22 januari. De inschrijftermijn is inmiddels gesloten.

De eerste show in het kalenderjaar, maar feitelijk de laatste show van het seizoen 2010-2011;)

M.

• witches at work.nl

Hoi hoi

Ow inschrijven wilde ik in dit geval toch al niet doen.

Is het een meerdaagse tentoonstelling dus.

Van 20 t/m 22 januari dus?

Hmmm geen makkelijk weekend voor mij, behoorlijk vol met van alles dus ik denk niet dat ik ga.

Bedankt voor je snelle reaktie en mogelijk een erg leuk idee voor de andere prikkers hier!

groetjes D#S

• M.

witches at work.nl Schreef:

——————————————————-

> Is het een meerdaagse tentoonstelling dus.

> Van 20 t/m 22 januari dus?

>

> groetjes D#S

De Bondstentoonstelling is al zo lang ze bestaat al een meerdaagse show geweest. Nog vóór de tijd dat eendaagse shows niet eens bestonden, en de foto's nog uitsluitend in zwart-wit waren;)

M.

• jacquelinesbeestenspul

ja en ik ga dan altijd op de laatste dag dat is altijd op zaterdag dan zijn de meeste liefhebbers/fokkers ook aanwezig

dus ik ben wel van de partij zoals al jaren

groetjes jac

• D#S

Hoi M.

Tja das wel erg lang geleden foto's uitsluitend in zwart/wit pffffffffffffffffff::o

Die zaterdag??? Wordt niet makkelijk voor me ik ga die dag ook al met mijn man, zussen en aanhang naar Amstel live in Rotterdam.

Qua tijd wel te combineren maar denk dat ik het waarschijnlijk toch laat schieten dan.

Ik kijk nog wel bedankt voor de info!

Gr. D#S (Ine)