Cavia gekeuvel 2010

• Dieuwertje

Beste mensen,

zin in een leuke dag met informatie? andere dierenliefhebbers, en mogelijkheid tot het kopen van dieren met goede informatie etc.

Cavia Gekeuvel 2010

Zondag 21 november

Wie: Dierenliefhebbers die contacten willen leggen met andere hobbyisten, of informatie zoeken.

Wat: Caviadag met verkoophoek, kraampjes, loterij, kantine, kinderhoek en informatie.

Waar: Groepsaccommodatie familie Huismans Nulandsestraat 6 in Nuland Noord-Brabant.

Wanneer: Zondag 21 november 2010, van 10.00 tot 16.00

Gevraagd: Heb jij een kraampje in de categorie dieren? Of heb je dieren te koop aangeboden? Dan ben je van harte welkom! Voor € 0.50 per dier krijg je een hok waar je het dier kan aanbieden. Hamsters, muizen, ratten, vogels en ander klein spul dienen hun eigen verblijf mee te nemen. Alleen gezonde en niet drachtige of te jonge dieren.

• Monique

Hoi,

Klinkt hartstikke leuk! Wat verwacht je qua deelnemers, is het een klein zaaltje met een paar kraampjes of wat groter van opzet? Zijn er veel aanmeldingen op dit moment en zijn er veel verschillende knagers? Ik vind naast cavia's, ratten bijv. ook erg leuk. Ben even benieuwd!

• dieuwertje

er is ook een forummeeting van het caviaforum dus genoeg cavialiefhebbers. ik heb een tiental stands en de verkoophoek begint al aardig op gang te komen. daar hoef je jezelf overigens niet voor aan te melden maar dat kan wel! ik heb al hamsterliefhebbers gehoord, maar nog weinig over de ratten. ik hoop een aantal bezoekers te trekken, het is overigens de eerste keer dat ik het organiseer dus we zetten het wat voorzichtig klein op. het is in een verwarmde ruimte, en er is ook voldoende ruimte met lekker eten en drinken erbij.

kortom hartstikke leuk om gewoon eens langs te komen! voor de kindjes zijn er ook leuke dingen.

• Monique

Spannend zo'n eerste keer, veel succes met alles!