Hoe lang moet ik wachten?

• Judith

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik een beer heb laten castreren. De dierenarts raadde me aan 6 weken te wachten alvorens hem bij zijn nieuwe roedel te plaatsen; van informatie op internet leer ik 4 weken.

Wat raden jullie mij aan? Het liefst doe ik hem natuurlijk zo snel mogelijk samen met zijn nieuwe vrouwen.

groetjes,

Judith

• Monique

Als 6 weken geen probleem is voor je, zou ik gewoon 6 weken aanhouden. Waarom zou je een risico nemen?

Groetjes Monique

• Khydra

de meningen hierover zijn sterk verdeeld. Ik heb ook te horen gekregen dat 6 weken veilig is, dus dat zou ik aanhouden, dan neem je geen risico's

• Judith

Dan ga ik de 6 weken inderdaad maar aanhouden.

Bedankt voor de reacties!

• Judith

Hallo,

Beer zit inmiddels bij de meisjes. Ze zijn er alle drie heel erg blij mee. De meisjes hadden een man in huis gemist denk ik… ;)

Het gaat erg goed, en sindsdien hebben we ook geen gekibbel meer gehad tussen de dames. Waar voorheen de dames ieder in een uiterste hoek van hun hok lagen, liggen ze nu alle drie lekker tegen elkaar aan te snoezen. Ik ben opgelucht.

gr. Judith

• Jacoline

Lekker zo dan he? Heb zelf nu 12 dames en 1 beer en dat gaat ook hartstikke goed. Van sinterklaas 2 dametjes erbij gekregen een black en tan borstel en een rus borstel, maar werden ook direct goed opgenomen. Ze zijn zo'n 3/4 maand en de B&T krijgt een beetje last van haar hormoontjes hihi, wilde gister zelfs op de beer gaan rijden, toen werd ze wel weer even op haar plaats gewezen haha >:D<

Heerlijk om naar te kijken!! Geniet ze ervan!

Groetjes Jacoline