Hallo allemaal, lang niet geprikt hier, maar heb weer eens iets wat ik in de groep wil gooien.
Heb 1o dames rondlopen met 1 gecastreerde beer ertussen die een ruimte van 1.5 bij 2m ongeveer mogen gebruiken.
Nu heb ik 2 losse kooien van 1m in de lengte naast elkaar staan, met de gebruikelijke bodembedekking ( ,eerst kranten om de ergste urine op te vangen en daaroverheen houtvezel met ruifjes voor hooi). Deurtjes open zodat ze erin en eruit kunnen en eruit betekent op 2 badlakens rondwandelen die vervolgens weer op rubber vijver folie liggen wat uitstekend urine tegen houd. Mijn vloer is van laminaat.
2x per week verschoon ik alles ( ,hokken zeep ik met ontsmettende zeep uit en vul ik weer met mijn gebruikelijke bodembedekking) de handdoeken klop ik leeg op de grond en de rotzooi veeg ik op, handdoeken in de wasmachine op 90 graden en leg weer schone neer en de hele club loopt weer tevreden rond te knorren…
Nu dacht ik, als er eens een hele grote onderbak met rand zou zijn die ik vul met houtvezel, die de oppervlakte van de handdoeken en liefst ook de kooien vervangt, volgens mij gaat dat veel sneller en zit ik ook niet meer met die handdoeken te hannesen…
Kan van schuttingplanken wel een rand maken waar ze niet overheen kunnen, maar wat doe ik dan op de bodem??? Houd zijl bijv. urine tegen?
Nog 1 vraagje, aangezien ik beren gave caafs vind, stoer te zijn tussen de dametjes, kan ik in zo'n ruimte van 1.5 bij 2m nog een gecastreerde beer plaatsen of word dat vechten?
Alvast bedankt!! Groetjes Jacoline