Mee op vakantie

• Cavia

Hallo

Ik heb een vraagje, we hebben sinds kort een cavia, maar nu de vakantie voor de deur staat hebben we het idee gevat om haar mee te nemen op vakantie.

want: ze is zwanger en wil haar niet aan andere handen over laten en omdat we haar niet willen missen.

Nu gaan we met de caravan en dus plek zat om kooi en spul mee te nemen, dat is het probleem niet, we weten alleen niet of ze er tegen zou kunnen, dat het zeg maar niet te veel stress opleverd!!

Ze zou dan in de voortent staan en met een kooitje lekker op het gras als we weer wakker zijn.

Wat denken jullie zou dat kunnen?

groetje cavia

• Khydra

als ze inderdaad zwanger is zou ik niet met haar gaan slepen. Zoiets geeft toch al stress en dan met een zwangerschap lijkt me zeker niet verstandig!

Ik zou voor een hele goede opvang zorgen en haar lekker rustig laten zitten

• Witches at work.nl

Hoi hoi

Niet op vakantie meenemen en zeker niet in een tent of caravan tenzij in een erg koel gebied.

De kans dat het dier door hitte en stress komt te overlijden is zeer groot zeker in zwangere toestand!!!

Zelf plan ik de awangerschappen van min dieren daar waar ik ff kan buiten mijn vakanties om dan hebben de verzrogers daar ook geen omkijekn en gedoe mee wel zo handig.

Nn weet ik dat heel veel caafs slachtoffer zijn van ongewenste en ongeplande zwangerschappen dmv te late screening op beer of zeug dus met veel vuldige inteelt als gevolg helaas.

Waarschijnlijk betreft het hier een zeug uit de dierenwinkel?

Nou ja hoe het ook zij niet meenemen adviseer ik dus ook net als Khydra

Groetjest D#S