vraagje

• Susan

Alle opvangen die genoemd zijn, zijn te ver weg, helaas.

Ik hou haar heel goed in de gaten en denk dat de paar weken die geadviseerd zijn te wachten, te lang zullen zijn. Ze eet nauwelijks en zit vooral stil in een hoekje, hoewel ik haar gisteren wel heb horen eten en rennen, even.

Ze zal het vooral van de aandacht van mij moeten hebben en krijgt die dan ook volop.

Moeilijk: ik wil niet dat er nóg een caaf ziek wordt, maar ik wil ook niet dat ze vereenzaamd.

• Khydra

lijkt ze eenzaam of ziek? Als ze verder niet ziek oogt en eet, dan zou ik zelf de gok nemen en er een ander caafje tbijhalen. Als de opvangen te ver weg, zou ik kijken naar een fokker in de buurt, die zijn er vasd wel ;).

Kijk anders ook eens op ndhp.nl, ook een caviasite, daar worden heel veel dieren aangeboden van fokkers.

Succes!

• Susan

Hoe ik ook Google, ik word niet heel veel wijzer. Daarom kwam ik hier om te vragen of iemand iets wist bij mij in de buurt.

• Khydra

waar woon je dan?

• Susan

Midden-drenthe

• Susan

Kan iemand mij meer vertellen over caviastal Benedenschut in Uffelte?

• Madeliefje

Hallo Susan,

wat een pech heb je gehad met je cavia,sneu! Ik ga zelf morgen naar caviastal benedenschut en dan weet ik ook meer. Mijn bedoeling is een beertje en een zeugje aanschaffen. Als ik eraan denk dan zal ik hier een reactie laten horen,ok?

Groetjes,Mirelle

• Susan

Veel plezier met het uitzoeken van je caafjes!

Ben erg benieuwd naar je ervaringen daar.

Susan

• Susan

Dit bericht was een reactie op een bericht wat inmiddels gewist is. Dank je Diekie.

• Geesje

http://www.hoenders.net/fokkers/fokkersNL/caviafokkers.html

Kijk hier eens op, daar staan heel veel fokkers op door heel Nederland, dus ook Drenthe.

Ik woon in de provincie Groningen en had hetzeffde probleem.

Succes met je zoektocht.

Nog heel veel sterkte gewenst met het verlies van je caafje.