hoi Monique,
ik heb in het weekend eens gekeken naar het oogje, voor zover dat gaat met een klein spartelaartje en nog zwart ook
Ik zag zo op het oog (dubbel ) niks bijzonders. Het lijkt nu ook weer wat rustiger, dus ik ga hem nu even niet plagen met middeltjes. Net als jouw konijn smeert 'ie hem gelijk als hij me ziet
Het valt me wel op dat af en toe het net lijkt of het onderste ooglid wat hangt, dan zie je het oogwit een beetje.
Het is altijd zo moeilijk om nee te zeggen tegen verwaarloosde dieren en zo jammer als het dan toch mis gaat, dan voel je je vaak extra rot. Zo jammer dat het bij jou ook niet lukte, maar je hebt tenminste te best gedaan, en dat is meer dan je van veel mensen kan zeggen helaas. Dumpen is zó makkelijk
Ik heb eens een 2 konijnen gehaald dat al heel lang bij de opvang zat, dacht gezellig voor bij mijn andere stel. Voorzichtig gaan koppelen, mijn vrouwtje was heel erg fel tegen de nieuwe dames, volgende ochtend: 1 nijn volledig in shock! Wat voel je je dan schuldig, al kon ik het niet voorzien. Wil je een dier eindelijk een goede toekomst bieden…
Gelukkig is het bij haar wel goed gekomen, ik heb de hele dag met haar in een deken op schoot gezeten, pijnstiller, drinken, dwangvoer, en ineens 's avonds begon ze rond te kijken. Pfff wat een opluchting Ze heeft een eigen vriendje gekregen ( moest er weer een ren bijbouwen ) en het gaat zo heel goed.
Ik ga Falkí (het zwarte beertje) voorlopig even goed in de gaten houden en als het weer begint, toch maar naar de DA voor narcose. Bedankt voor het compliment
Jannie