draadkubussen

  • Hummel

    Hallo allemaal,

    Ik was vandaag de schuur aan het opruimen en kwam in een doos nog 25 stuks draadkubussen tegen met bevestiging.

    Nu kan ik er helaas geen kooi meer van maken omdat ik daar geen ruimte meer voor heb en ook wil stoppen met de cavia's. Ook heb ik er nog twee wasmachinelekbakken bij.

    Aangezien ik ze dus niet meer kan gebruiken wilde ik op dit forum even kijken of er nog interesse in is ( ik heb er toendertijd stad en land voor afgezocht om ze te kopen).

    Anders gooi ik ze weg, dus wie o wie kan ik er blij mee maken.

    Groetjes Inge

  • Khydra

    misschien een domme vraag, maar wat zijn eigenlijk draadkubussen?

  • Liekje 01-02-2010

    ff google, heb ik ook gedaan;):D

  • Hummel

    Hele handigen vierkante dingen van metaal (met plastic eromheen) waar je een ren of een kooi van kan bouwen.

    Ik zal eens kijken of ik er nog ergens een foto van heb…

    Groetjes Inge

  • Tineke

    Hallo Inge,

    Ik heb eventueel wel belang bij een paar kubussen!

    Graag wacht ik dan de foto even af?

    Wat voor maten hebben de panelen?

    Welke provincie woon jij?

    Groetjes

    Tineke

  • Hummel

    De kubussen zijn 35.5 bij 35.5 cm. Het zijn er 25 stuks. En als je ze twee bij twee neerzet kan er een wasmachine lekbak in.

    Ik woon in Helmond dus daar zijn ze op te halen tegen een klein bedrag.

    Groetjes Inge

  • nathalie

    Hoi Inge,

    Als je ze nog heb wil ik ze graag van je overnemen?

    Welke kleur zijn ze?

    MVG Nathalie

  • Piba

    Dag Inge,

    Ik heb net zitten googlen of er ergens draadkubussen te verkrijgen zijn en trof jouw berichtje. Het berichtje is al enige maanden oud, helaas heb ik die niet eerder gezien. Zijn er nog kubussen over ? Eerlijk gezegd verwacht ik dat je de kubussen kwijt bent, maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar.

    met vriendelijke groet,

    Piba

  • Janine

    Hallo,

    Voor iedereen die nog draadkubussen zoekt, bij de leen bakker zijn deze te koop onder de naam wandmeubel Grill..

    Janine

  • Piba

    Dag Janine,

    Wat een geweldige tip, dank je wel! Ik ga deze week meteen langs de winkel.

    De kubussen wil ik gebruiken voor het maken van een grote ren. Dat doe ik nu met planken, maar die dreigen vaak om te vallen en ik wil niet dat een van mijn caviamannetjes een plank op z'n koppie krijgt.

    Misschien een tip van mij voor anderen die een ren willen bouwen: leg vijverfolie op de vloer. O.a. bij Hornbach te koop, vanaf de rol dan hoef je niet meer te kopen dan je nodig hebt. Dan kun je ook op tapijt e.d. een ren maken zonder de vervelende gevolgen van stinkende en/of bijtende urine.

    In de ren leg ik oude lakens en oude dekbedhoezen, big fun voor mijn twee beertjes. Ze vinden het prachtig om overheen te rennen of onderdoor te kruipen. Keuteltes zijn makkelijk op te ruimen en de doeken kunnen in de wasmachine.

    En bovendien heb je meteen verblijfruimte voor je cavia's als die uit logeren gaan en je niet wil zeulen met die o zo onhandige draadkooien!

    met vriendelijke groet,

    Piba,