Caafje Jansen overleden

• Geesje Boonstra

Gistermiddag heb mijn vreselijk lieve en mooie caafje Jansen laten inslapen.

In december ondekte ik een bobbel op haar achterwerk, bleek een goedaardige tumor te zijn. De DA durfde niet meer te opereren omdat Jansen al 4,5 jaar was. 2 week terug ontdekte ik ook een bobbel in haar buik. Ze was ook erg afgevallen meer dan 500 gr. De kanker vrat haar letterlijk op. Ze voelde zich nog steeds prima, was vrolijk en at goed. Gistermiddag lag ze ineens te spartelen in de kooi en schokte heel erg, hoofdje in de nek. Een hersenbeschading dacht ik direkt. Ben gelijk naar de DA en die bevestigde mijn voorgevoel. Nadat ze was overleden hebben ze haar onderzocht en de bobbel in de buik was weg. Waarschijnlijk is die gebarsten en is daardoor haar bloeddruk te snel gedaald en heeft ze hierdoor de hersenbeschadiging gekregen. Ben erg verdrietig maar ook zo blij dat ik haar toch nog bijna 5 jaar heb mogen verzorgen en van haar heb kunnen genieten. Ze ligt nu naast haar zusje Lebbis in onze rozentuin. Jansen was een rood/witte Rex.

• Khydra

sterkte met het verlies.:(

Het blijft altijd verdrietig wanneer je een dier verliest, ook al heeft ze toch best een mooie leeftijd bereikt.

Jannie

• Liekje 01-02-2010

Sterkte geesje!