Peruvian rood bont

• Marjolijn van Dun

Voor mijn dochter ben ik op zoek naar een rood of roodbont Peruvian zeugje. Wie weet bij welke fokker ik moet zijn in de omgeving Breda, Tilburg of Eindhoven . Of wie heeft er zelf eentje vanaf vier weken tot ca 1jaar. Er gaat niet mee gefokt worden is uitsluitend als knuffel bedoeld en komt bij 6 andere cavia`s te zitten. Een eventueel vouwoortje of niet precies de juiste kruinen is dan ook geen bezwaar . Wel wil ze graag een zeugje met overwegend rood kopje. Alvast bedankt .

• jacqueline

hallo marjolijn

ik heb een zeer leuke rood bonte opvangzeug peruvian

zij is nu ong een jaar oud en kinderen gewend

er is 1 maar aan haar ze is erg klein gebleven

ik heb 3 dieren opgevangen dat is

vader (gecastereerd) peruvian borstel kruizing hij is zeer tam en woont inmiddels binnen als nieuwe knuffel voor mijn zoon

moeder driekleur peruvian van ong 1,5 jaar oud

dochter rood bont peruvian met een beetje borstelbloed maar dat kan je aan haar niet zien verder ze heeft de peruufvacht

deze 3 dieren zaten in een te kleine kooi met megalange nagels toen ik ze kreeg

ze waren sterk vermagerd en inmiddels komen ze bij en zijn ze vrolijk aan het worden

ze waren allemaal erg depresief en bang maar gelukkig komen ze nu los na een aantal weken en zijn prima knuffels geworden

ik woon in arnhem maar ga wel 11 apr naar de wcc show in houten

• Marjolijn van Dun

Hoi Jacqueline, zou het misschien mogelijk zijn dat je een foto van haar naar mijn mailadres stuurt of heb jij een site waar ze op staat.Gr.Marjolijn.

• jacqueline

hoi marjolein

ik maak morgen een foto van haar voor je geen probleem

heb je voor mij dan je mailadres ??

• Marjolijn van Dun

Hoi Jacqueline, dank je wel voor je reactie maar we hebben ondertussen een nestje gevonden in de omgeving en daar zit een zeugje tussen . Toch bedankt voor je belangstelling.