nieuw caviaflat

  • marissa

    Ik had al zo lang de wens een mooi caviaflat voor mijn caafjes. Eindelijk zei mijn man ja en kreeg ik hem voor mijn verjaardag. De caafjes zijn verhuisd gisteren. Helaas hebben ze de trap nog niet ontdekt.

    Ze vinden het nog vreemd en zitten verstopt in de huisjes of achter hangmatjes. Hier een fot van mijn flat.

    Groetjes Marissa

  • Liekje 01-02-2010

    Hij Is supermooi!!

    Je bent zeker in Helmond geweest?

    geweldige mensen he?!

    Die van ons staat ook op haar site, de foto,s met het hondje erbij en het groene hangmatje.

    Ik ben met die van ons ook super blij!!

    Ze hebben er zoveel ruimte in!

    Geniet ervan zou ik zo zeggen.

    Groetjes Angelique

  • marissa

    Inderdaad uit Helmond. Ik vond ze erg aardig. Kon alles zo bijbestellen. Erg handig wat ze zijn al aan de trap begonnen. Ik heb jouw flat ook bewonder ziet er ook prachtig uit. Ik moet zeggen ik zie ze nu veel beter. Er zit ook licht in. Ik ben er ook super blij mee. En het staat veel mooier in huis dan al die kooien. Dus genieten doe ik zeker. Alleen de caafjes moeten nog ontdekken dat ze naar boven of naar beneden kunnen. Maar dat komt vast goed ze zijn nog jong dus zie ik ze dat wel gaan doen.

    Groetjes Marissa

  • Khydra

    ik heb inmiddels ook mij kooien uit Helmond, prachtig!

    Ik heb 2 triootjes in 2 flats, maar 1 trio gebruikt de trap helemaal niet. Als ik er 1 of 2 naar boven stuur zitten ze binnen 2 minuten weer beneden helaas. Daardoor hebben ze minder ruimte dan ze hadden, dus heb ik ze maar teruggezet in de oude kooiformaat :( en er nu 2 dames ingezet. Daar ga ik dan een castraat voor zoeken, kijken of zij wel 2 etages willen gebruiken. Ik hoop het.

  • Liekje 01-02-2010

    Ze gebruiken de trap wel als ze binnen twee minuten weer beneden zijn;):D

    Wat vreemd dat ze wel naar beneden gaan en niet naar boven via de trap.

    Heb je het al geprobeerd met groente op de trap leggen?

    Zo heb ik mijn caafjes leren traplopen.

    Ik heb op elk treetje wat lekkers neergelegd.

    Eentje werd verleid en liep al etend naar boven en de rest volgde uit nieuwsgierigheid vanzelf.

    Groetjes Angelique

  • marissa

    Mijn kleine beertje Dopey doet het wel maar daar zat het trapgat nog dicht. Ik ga hem straks bij zijn moeder zetten en dan moet hij het haar maar leren dan kan zij het aan het andere beertje leren. Helaas is mijn 2de zeugje overleden. Nu mijn man overhalen. Anders zit er 1 alleen en dat is zielig. Wordt dan wel weer een ch teddy want die vindt ik het mooist en liefst.

    Groetjes Marissa

  • Jet

    Ik ben op zoek naar een kooi met plexiglas voor mijn 3 cavia`s.

    Alleen mijn ruimte is beperkt in mijn kamer, ze zitten nu in een kooi van lengte 140 cm en diepte 68 cm en hoogte van 50 cm.[ kan niet hoger vanwege de open trap waar ze onder staan.

    Alleen de bak is 20 cm hoog je ziet alleen een paar ruggen als je in je stoel zit, plus de bak nog donker grijs is en ik heb 3 donkere cavia`s .

    Nu zie ik cavia`s flats die alleen aan de voorkant open zijn [ gedeeltelijk plexi glas springen ze daar niet over heen, en kunnen de de amoniak dampen dan wel weg

    Graag jullie raad en eventueel een adres voor een kooi.

    Gr Jet