cavia afval

• folcko

De meeste die hier op het prikbord komen hebben toch meer dan 2 cavia's.Ik zelf heb er 14.

Om zo'n stalletje schoon te houden ,verschonen we de hokken regelmatig.

Nou vraag ik me af hoe doen jullie het met het afval? Het past hier al gauw niet meer in de groene kliko.

groetjes wendy

• Betty

Hallo Wendy,

ik vind dit een goede vraag en ben ook benieuwd wat de reacties zijn

zelf heb ik op het moment 15 cavia's, 2 konijnen en 3 raatjes en keen dit probleem maar all te goed

op het moment doen wij het als volgt

wij hebben de goorst maat groene bak en wat er niet meer in past gaat in zakken in de grijze bak

groetjes Betty

• Khydra

ik heb 14 cavia en 8 konijnen ,dus heeeel veel keuteltjes om op te ruimen ;)

Ik heb het geluk dat ik ook nog een paard heb en ik heb de boer, waar hij staat, gevraagd of ik het afval op de mesthoop mocht gooien. Dat vond hij geen probleem, een beetje meer of minder mest maakt de boeren meestal niet zoveel uit.

Ik zou kijken of er bij jullie in de buurt boeren/manege's ofzo zijn en daar vragen.

• Monique

Ik heb een klein groepje caafjes en 9 konijnen. Het is proppen in de kliko ;) en ik mag bij de buren een zak in de kliko gooien als daar er de ruimte voor is. Als ik zakken over heb breng ik ze naar de gemeente. (Recyclingperrons)

Groetjes Monique

• mich87

Ik doe het afval in van die grote containerzakken en breng deze naar die grote ondergrondse afvalcontainers die bij flatgebouwen staan…

• Sandra

Wij hebben 2 groene containers, 1 extra besteld bij de gemeente, dit kost haast niets extra.

• berdien

inwoners v Eindhoven kunnen gratis naar de stort:)