Hoe noem je deze kleur?

• MarionP

De gladhaar cavia van mijn dochter lijkt op een Hollander maar de kleuren zijn andersom. Ze heeft een rode kopplaat met witte streep over de neus en dan is het lichaam scherp verdeeld: rood tot het midden en het achterlijf wit. Ze is met een spreekbeurt bezig en wil graag bij de foto de naam zetten.

• jacqueline

hallo marion

de kleur die je benoemt is rood bont

hollander heeft inderdaad 2 rode kopplaten met witte bles over de neus en dan krijg je een wit vlak tot aan de voorschouder en de rest is weer rood

dus je dochter kan gewoon rood bont vermelden

als je cavia rode oogjes heeft is het goud bont

je kan ook even een foto plaatsen dan kunnen we meekijken

• MarionP

weet echt niet hoe je een foto moet plaatsen, maar bedankt voor je antwoord. Ik dacht eerst dat Annabel een hollander was, tot ik zag dat de kleuren op haar lijfje verkeerd om zaten. We gaan voor roodbont.

Ze heeft zwarte oogjes trouwens.

De cavia van mijn zoontje is dan denk ik een zwart-bonte cavia. Die is bijna helemaal zwart, alleen op zijn ene schouder zit een bijna vierkante witte vlek en op het midden van zijn lichaam zit een flinterdunne witte lijn rondom.

• jacqueline

hallo marion

jou zoon heeft inderdaad een zwart bonte cavia :)

ik weet ook niet hoe je zonder een website een foto kan plaatsen hier

ik heb een website en kan dan via die site een foto plaatsen maar anders weet ik niet hoe het werkt

ik wens je dochter veel succes en plezier met haar spreekbeurt en als ze vragen heeft kan ze me wel mailen hoor een probleem

j.hovestad@online.nl

• marissa

Hoi Jacqueline,

Foto's plaatsen kan je zo vanaf je pc vanaf Tiny-pic. Gewoon even naar de foto op je pc bladeren en dan de url kopieren edeze hier plakken.

even kijken of het werkt dan zet ik de link hier onder dit bericht.

• marissa

• marissa

http://www.tinypic.com/

Hier de link de eerste keer had ik het programma even open laten staan zodat ik het zo weer terug kon vinden werkt dus niet. Daarna netjes afgesloten en werkt perfect. Zo kan je op ieder forum foto's plaatsen.

Groetjes Marissa